Satyrion Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Av alle spillene du har på steam kontoen din om det er 2 eller 500, hvor mange har du faktisk spillt helt ferdig? Med det mener jeg på, fullført single player å tatt sisste boss om det er en så rulle teksten popper frem. Selv har jeg 272 spill og har fullført single player storien/campaignen på 102 stk Endret 22. mars 2014 av Satyrion Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Har 420 spill på Steam. Vil anslå at jeg har rundet/spilt gjennom rundt 15-20 av dem. Spiller gjerne spill som er ment å spilles mer enn en gang, og uten noen slutt, så det er vel kanskje grunnen til at så få spill er spilt igjennom. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg har faktisk et Excel-ark som holder styr på dette for meg Skal vi se... av de 325 spillene jeg har på Steam har 305 av de singleplayer-modus. Av disse 305 har jeg fullført 35. 186 av de 325 spillene har achievements, av disse 186 har jeg tatt alle achievements på 6 spill Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg har faktisk et Excel-ark som holder styr på dette for meg Skal vi se... av de 325 spillene jeg har på Steam har 305 av de singleplayer-modus. Av disse 305 har jeg fullført 35. 186 av de 325 spillene har achievements, av disse 186 har jeg tatt alle achievements på 6 spill ahh liker sånne folk som deg som har styr på sakene sine Selv har jeg lagt katagorier i Steam for å holde orden. Har 1 katagori der jeg legger alle spill jeg har spillt gjennom, så har jeg 1 for multiplayer spill, 1 for sandbox single player spill som ikke har noen ending og en for resten som da bsetår av single player spill jeg enda ikke har spillt gjennom. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg var så lei av at backlogen ble større og større så jeg bestemte meg for å lage et system for å få oversikt. Tok litt tid å lage formlene osv, men nå er det bare å plotte inn og legge til nye spill osv. Kan sikkert dele arket her i tråden hvis flere vil bruke det Jeg kategoriserer også spillene inne i Steam selvfølgelig Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg var så lei av at backlogen ble større og større så jeg bestemte meg for å lage et system for å få oversikt. Tok litt tid å lage formlene osv, men nå er det bare å plotte inn og legge til nye spill osv. Kan sikkert dele arket her i tråden hvis flere vil bruke det Jeg kategoriserer også spillene inne i Steam selvfølgelig gjerne del det gøy å se andres systemer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1573753 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Har vel rundt 100 spill i mitt bibliotek å har fullført 2 spill Spiller for det meste MP spill som ikke har ending, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Ellers har jeg Fallout New Las Vegas og Skyrim som tar noe innmari lang tid å fullføre 100%. Endret 22. mars 2014 av 1982kims Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Trodd jeg hadde mange spill i steam men ser jeg ikke har mye å stille opp med likevell har 170 per dags dato i steam og har rundet 55 av de. Nå er det en god del simulatorer, MMO og only online spill i listen min som på sett og vis ikke kan rundes så det drar nok en del ned. Endret 22. mars 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Har vel rundt 100 spill i mitt bibliotek å har fullført 2 spill Spiller for det meste MP spill som ikke har ending, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Ellers har jeg Fallout 4 og Skyrim som tar noe innmari lang tid å fullføre 100%. Åh, du er heldig. Vil også ha det spillet Har selv 425 spill og tipper jeg har spilt gjennom ca. 300 av dem. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Har 95 spill og har spilt ferdig 16 av dem. Skandale... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Du er ikke alene, mener jeg har over 150 men har ikke spilt halvparten av dem skylder på steam salg! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Har 3 spill 0 fullført. Jeg er for fysiske spill da... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Har 3 spill 0 fullført. Jeg er for fysiske spill da... Jeg er også det, men nå er det slik at de fleste pc-spill MÅ aktiveres og spilles fra Steam selv om du kjøper det fysisk. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Har 70 spill og rundet ca 20 av dem. Ikke dermed sagt at de resterende 50 er dårlige, men heller at man ofte ikke rekker helt igjennom før det kommer ett nytt spill man begynner på.. Er nok bare en 7-8 spill i lista her jeg ikke under noen omstendigheter ønsker å fyre opp igjen, langt mindre runde dem Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Har vel rundt 100 spill i mitt bibliotek å har fullført 2 spill Spiller for det meste MP spill som ikke har ending, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Ellers har jeg Fallout 4 og Skyrim som tar noe innmari lang tid å fullføre 100%. Åh, du er heldig. Vil også ha det spillet Har selv 425 spill og tipper jeg har spilt gjennom ca. 300 av dem. Vanker nok litt for mye i Battlefield 4 tråden Endret på det nå. Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Har 126 spill, hvor rundt 90 av de har en singleplayer story som kan spilles gjennom, mens de resterende spillene er rene multiplayer spill. Har spillt gjennom alle spillene som har en story, altså 90ish stk. Grunnen til at jeg har spillt alle spillene er fordi en kompis utfordret meg til det. Jeg måtte spille gjennom alle spillene mine før jeg fikk kjøpe nye spill. Kan gi samme utfordringen videre til dere her inne, bare for å sjekke om det er noen som er hår på balla og mjølk i brøsta Rules: 1. I'm allowed to skip multiplayer games. 2. I don't have to play any games that I've already finished before this challenge. 3. I don't have to get every achievement(for the games that have achievements) or do the games 100%. (This will be a later challenge, supposedly called the ultimate man-mode according to my mates...) 4. I'm not allowed to use cheats or a code to "insta-win", meaning that I have to play through the main story to the best of my abilities. 5. I'm allowed to get help if I'm stuck at some part of the games for an abnormally long time. Lykke til! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Har 126 spill, hvor rundt 90 av de har en singleplayer story som kan spilles gjennom, mens de resterende spillene er rene multiplayer spill. Har spillt gjennom alle spillene som har en story, altså 90ish stk. Grunnen til at jeg har spillt alle spillene er fordi en kompis utfordret meg til det. Jeg måtte spille gjennom alle spillene mine før jeg fikk kjøpe nye spill. Kan gi samme utfordringen videre til dere her inne, bare for å sjekke om det er noen som er hår på balla og mjølk i brøsta Rules: 1. I'm allowed to skip multiplayer games. 2. I don't have to play any games that I've already finished before this challenge. 3. I don't have to get every achievement(for the games that have achievements) or do the games 100%. (This will be a later challenge, supposedly called the ultimate man-mode according to my mates...) 4. I'm not allowed to use cheats or a code to "insta-win", meaning that I have to play through the main story to the best of my abilities. 5. I'm allowed to get help if I'm stuck at some part of the games for an abnormally long time. Lykke til! haha genialt. Må vel noen slike skrevne regler til for at jeg skal få runna det som gjenstår selv. Jobber meg igjennom Bioshock Infinite as we speak fordi det fortjener det, men resten må jeg nok hente inspirasjon ifra denne lista for å ta fatt på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Dette er sånne tråde jeg med en gang jeg har lest dem, skulle ønske jeg ikke hadde gjort det. For av mine 168 spill har jeg sikkert ikke fullført mer enn 10-15. Mange av de er dog spill jeg har eid fysisk før, men som jeg har mistet over årene eller bare spilt fordi de så kule ut. Det skumle er jo pengene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå