AfterGlow Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Sledgehammer har store planer for seriens 2014-tittel.– Neste Call of Duty-spill blir det mest kreative noensinne 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Fush. Skrevet 22. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 22. mars 2014 To hunder i stedet for en? Å bli "det mest kreative CoD spillet noensinne" er ikke akkurat en vanskelig tittel å ta.... 15 Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ja. Akkurat. Mhm. Høres "ikke" ut som det vi har blitt fortalt de siste årene. Japp. Seems legit. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 ''blir det mest kreative noensinne'' nå lo jeg høyt, skal ikke så veldig mye til skal det vel? de har gitt ut enny versjon av call of duty 4, hvert år siden det kom ut, ingen grafiske forandriger engang, UFFAMEG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg ser for meg aliens, hunder, landgående blekkspruter og drager satt i tidsperioden rundt år 1600. Også kommer det i åpningsekvensen en person fra år 2169 med et arsenal av fremtidige våpen som forandrer maktbalansen og fremtiden. Denne personen viser seg i tillegg å være oldebarnet til captein Price bare for å krydre spillet med ting fra de foregående CoD spillene. Der har du et nytt og kreativt CoD spill! Lenke til kommentar
Shelfen Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 De har nokk gått over til MMO Free to Play sjangeren, man kan forvente seg ulike stats på våpen som droppes av motstanderene, ikke ulikt Borderlands, samt du kan kjøpe stuff ingame som froskekostymer og lazerblaster skin på pistolen. Dette blir en helt ny remake av CoD sjangeren 1 Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Og de spyr ut samme bullshiten nok en gang! Da merkelig at de ikke hittil har klart å lage noe bedre enn COD4 til nå. Lenke til kommentar
Geirsyr Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hva, skal de få det til å se bedre ut en CoD 3? Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Dette har de sagt før. Og enda har de ikke lært at årlige utgivelser suger. GO THEM! Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Og de spyr ut samme bullshiten nok en gang! Da merkelig at de ikke hittil har klart å lage noe bedre enn COD4 til nå. MW2 var betraktelig bedre spør du meg, med unntak av single player (og det faktum at det er uspillbart nå siden det ikke har fungerende anti-cheat). Samtlige spill etter MW2 har vært fra middels til begredelige dog. Endret 22. mars 2014 av Dellers Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Kjøper når det kommer ut. Kjøper ikke spillet for multiplayeren, bare om den har en bra coop del samt en singelplayer er det mer en nok for meg. Endret 22. mars 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor står tittelen med siteringstegn når det står noe helt annet i artikkelen? Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Tok det virkelig så lang tid før de skjønte at "nytenkning" var på sin plass? De har litt av en jobb foran seg. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Call of Duty har like mye kreativitet i den lange kjeden spill som FIFA. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Skal bli spennende å se hvordan det blir. Gleder meg hver gang til et nytt COD spill, det er liksom årets store action høydepunkt for meg. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 De trenger ikke å bli mer kreative, holder med å gå tilbake til den gode gamle COD 4 formelen og finpusse. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Er så ekstremt høyt antall av ignorante og unødvendige kommentarer her. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå