wampster Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hei. Jeg spilte (for leeenge siden) et spill som het SWAT 4. Fikk litt lyst til å spille det igjen (online mest) og lurte på om noen vet om et sted man kan kjøpe/laste ned en digital kopi? Hvis ikke, er det steder som fortsatt selger cd/dvd utgaven? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Det er vanskelig å få tak i nå. Det kommer nok på GoG.com etterhvert, men foreløpig ligger bare SWAT 3 der. Det er imidlertid lett å kjøpe på diverse bruktmarkeder. Tror jeg betalte 50 kr på Ebay med frakt for en fysisk kopi, men jeg tror du vil slite med å spille det online i dag. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Swat4 er et spill jeg tar opp en gang i året, men jeg tar som regel bare på meg pirat hatten, har noen cd'er liggende et sted, men det er rett og slett mye enklere. edit: og nei, det er nok ikke noe liv online i den gården nå. Endret 22. mars 2014 av Sampson Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 ikke noe særlig liv, eller helt dødt? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg har kjøpt det digitalt i løpet av året som gikk for å spille på LAN med et par kamerater. Husker ikke nøyaktig hvilken side jeg kjøpte fra, kan heller ikke sjekke Mail for kvittering siden jeg er på ferie uten maskin nå. Googlet litt og fant dette: http://www.games2download.com/free-shooting-games/swat4-gold.htm Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 ikke noe særlig liv, eller helt dødt? Tipper helt dødt. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 ikke noe særlig liv, eller helt dødt? Tipper helt dødt. Er nok en ørken der ja, men det fungerer fortsatt fint på LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå