Fish Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Har nettopp installert en H80i i et R4 fra Fractal Design. Under idle har jeg temp på 40 og under load opptil 60-70. Er ikke dette litt høyt? Har ikke overklokket, og har en i7 2600k . Bruker også to Noctua-vifter i push-pull. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Virker litt høyt men har du festet det ordentlig ? Det minste mellomrommet gjør stor temperaturforskjell, kjølepasta og alt i orden ? utenom det er det vanskelig og si Lenke til kommentar
Fish Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Skal være festet ganske thight. Er det farlig å 'reseate' kjøleblokken, eller må jeg sette på ny kjølepasta? Endret 21. mars 2014 av Fish Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Skal være festet ganske thight. Er det farlig å 'reseate' kjøleblokken, eller må jeg sette på ny kjølepasta? Jeg har tatt av og på min cpu kjøler uten og bytte kjølepasta men det var ikke lenge etter jeg satt den på. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Reseata kjøleblokken, får se hva gjennomsnittstemperaturen blir nå Lenke til kommentar
Fish Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Idler nå på rundt 32 grader:) Hadde kanskje noe med at jeg hadde RPM satt til 500. Litt lite? Burde jeg sette den på en fast RPM? Endret 21. mars 2014 av Fish Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Jeg har ikke min på automat hvertfall jeg har den høyere når jeg spiller og lavere når jeg ikke spiller på auto så går tempratur opp og da følger rpm etter, og sånn går det opp og ned hele tia noe som er irriterende på manuel vet jeg at tempraturen holder seg lav Endret 24. mars 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå