Wuldig Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hei, har over lengre tid brukt veldig mye tid på gaming og tv. Nå er jeg lei av å bruke opp tiden på noe som ikke er så særlig nyttig. Noen som har noen hint om hva jeg kan gjøre i fritiden som jeg får utbytte av Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Utdanning er noe jeg synes er vanskelig, jeg går kun på videregående og har ikke peiling hva jeg skal bli.. Trening er noe jeg har startet med, men jeg kommer aldri inn i en fin flyt, så blir litt for stort mellomrom mellom hver gang... Lenke til kommentar
y tho Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Liker du data? Biler? Tenker du å bruke litt penger på en hobby? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Gjør ikke om jeg må bruke en del penger på det, bare jeg får noe å gjøre som kanskje kan være litt nyttig. Liker biler, men kan ikke så mye om de. samme med dater. Jeg har lenge ønsket å bli flink på/om data, men det er noe jeg tror kan bli vanskelig for meg. Siden jeg ikke har noen peiling i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Om du går inn for å bli flink på data så tar det ikke så fryktelig lang tid å bli nok så god. Det hjelper selvfølgelig om du har en kompis som er flik på det og kan hjelpe deg i gang. Data er ikke så komplisert som du trur. Lenke til kommentar
cheguevara7 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Ta førerkortet !!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Ingenting er spesielt enkelt her i livet, man må alltid jobbe for det, helst konsekvent og uten følelser og impulser. Hvis du interesserer deg for data kan du utdanne den innenfor IT-fag, i den båsen finnes mange fine karrier jeg tror du klarer! Hvis du går på videregående skole har du kanskje noen foreldre som kan sparke deg i ræva også. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2014 Vurderer å starte i det små med å kanskje laga noen apper bare for morro skyld, men vet ikke helt hvor jeg kan lage det og jeg vet ikke hvilke programmer jeg burde laste ned for å komme i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå