Bykatt Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 To påskegule på rad. Dagens kledde regndråpene. Så får vi leve med at det ikke er strålende påskesol hver dag... 1 Lenke til kommentar
Akre Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Ja - flotte Krysantemum og ekstra fin men vannperler på ! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Du har kommet i påskemodus ser jeg, om jeg skal dømme ut i fra fargene. Fine dråper på den gullgule chrysantyhemumen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Takker, Akre, Bykatt og Jorun - hmm.. den Påskemodusen fikk seg en liten knekk i morges da...... Bilde 15 – 15.April: Jeg velger meg April Exif: 1/500 – f/4.5 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Flere som fikk vinteren kastet over seg: 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Morsomt bilde fra i dag. Jeg har hørt trøndere etterlyse snøen i hele vinter... 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Morsomt bilde fra i dag. Jeg har hørt trøndere etterlyse snøen i hele vinter... Ja, det har vært snøfritt i hele vinter, den kunne ha kommet da tiden var der - men nå får vi i flere omganger liksom, bare fordi vi ikke har hatt "den" før - så skal vi da på død og liv ha vinterens rasjon uansett. (Men jeg ser den smelter fort ja) Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) 15ende er kult da det viser kontraster. Gratulerer med ny vår - øh;vinter. Endret 16. april 2014 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hvis dere skal ha litt vinter i år, så var det jo på tide at den kom nå, selv om rosene ser litt molefunkne ut. Det viille jeg også vært. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Uvanlig rosebilde må jeg si, snøen og isen ga bildet et skikkelig løft synes jeg. Flott! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Uvanlig rosebilde må jeg si, snøen og isen ga bildet et skikkelig løft synes jeg. Flott! Ikke lett å se dimensjoner fra et foto, men det er fortsatt bare Hepatica, ikke den blå, men den røde - samme slag som i 1.April-bildet Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Uvanlig rosebilde må jeg si, snøen og isen ga bildet et skikkelig løft synes jeg. Flott! Ikke lett å se dimensjoner fra et foto, men det er fortsatt bare Hepatica, ikke den blå, men den røde - samme slag som i 1.April-bildet I stand corrected! Ingen blomsterekspert som alle nå skjønner, men det burde jeg nok sett... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Du er det så absolutt tilgitt, Jan - du er i hvert fall suveren når det gjelder å oppmuntre og kommentere i de fleste tråder - Flott det! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Tar noen skippertak fra toppen og ned så langt jeg orker iblant, ikke noe mer enn det.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 1: Dette ble jo et særdeles pent blomsterbilde. 6: Pene trær, fint perspektiv i bilde. 10: Fin himmel i kontrast til de slitne traktoreggene. 11: Fint sug innover i bilde av brygga. 15: Tøft med is-ete blomsterbilde, god idè Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Takk, takk for hyggelige kommentarer. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Dette siste med isen og blomstene, det er så fantastisk flott at jeg har så lyst til å skrive masse. Men jeg finner ikke ord.. kanskje det holder med at jeg skulle ønske jeg hadde tatt det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Takk skal du ha, pybalto - så bra var det nå ikke da, he,he. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Tekniske detaljer er en ting, mens bildet som helhet er noe helt annet. Jeg syns det er unikt. Jeg har aldri sett lignende. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Tekniske detaljer er en ting, mens bildet som helhet er noe helt annet. Jeg syns det er unikt. Jeg har aldri sett lignende. Fint du likte det, og så gir du meg en påminnelse om at det er viktig å ha øynene med seg, å se detaljer etc. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2014 Forfatter Del Skrevet 16. april 2014 Petasites hybridus - vakker før de enorme bladene kommer. Bilde 16 – 16.April: Petasites hybridus Exif: 1/160 – f/5.0 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå