RandiA Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Takker, takker for hyggelige kommentarer. Kameraet var med på trenings-turen i dag, så det ble et gårds-bilde og ikke blomt: Bilde 8 – 8.April: Loholt gård Exif: 1/320– f/6.3 - ISO 160Exposure Compensation: 0Lens: LUMIX G VARIO PZ 14-42/F3.5-5.6 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 En reprise fra 3.april - men nå en single blomst. Ikke særlig tid for foto i dag, har vår-rydddet et par bed. Bilde 9 – 9.April: Helleborus orientalis Pink Lady Exif: 1/80 – f/6.3 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Den pink-e lady-en der så definitivt annerledes ut enn den 3. april. Dekorativ sak, kunne du vært enda tettere på? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Nå er den i avblomstrings/falme-perioden, Bykatt - fargen endrer seg. Men fargen endrer seg også noe med når på dagen man fotograferer. Med Canon kameraet og det utstyret jeg har der, kan jeg nok bli enda mer nærgående, men ikke med det jeg hadde for hånden nå. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Uansett stadium er 'interiøret' juleroser flotte å se på, også i siste bildet ditt. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 jeg lærer mye ved å delta på denne festen..blomster, fugler, mat, ordlek og masse mer Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Har vært "borte" litt... Det har ikke du! Mange fine vårstemninger, Randi. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Fint bilde av Loholt gård - jeg liker at du har med såpass av omgivelsene rundt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Takk, takk for kommentarer.... Uansett stadium er 'interiøret' juleroser flotte å se på, også i siste bildet ditt. Ja, blomster kan være vakre som helt visne også, det har du rett i... jeg lærer mye ved å delta på denne festen..blomster, fugler, mat, ordlek og masse mer Ja, det gjør man. krøllx, og det viktigste - man pushes til ut og fotografere Har vært "borte" litt... Det har ikke du! Mange fine vårstemninger, Randi. Mye aprilvår ja, Linepusle, men jeg prøver å få med noen andre motiver enn planter - (innimellom da) Fint bilde av Loholt gård - jeg liker at du har med såpass av omgivelsene rundt. Takker, gikk litt nært innpå på dette, og har ikke beskåret noe. (Tok noen lengre i fra, og da var det best å beskjære litt) Endret 9. april 2014 av RandiA Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Fine bilder de to siste her. Gården har klare farger og fin vårstemning. Flott blomst Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Takker, BjørnÅge Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Mørke skyer og kraftige byger på turen i dag - måtte dekke kameraet innom jakken. Bilde 10 – 10.April: Ved Presthusvegen Exif: 1/500– f/6.3 - ISO 320Exposure Compensation: 0Lens: LUMIX G VARIO PZ 14-42/F3.5-5.6 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 wow randiA, flott motiv og nydelig lys og himmel Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Veldig flott himmel - dette likte jeg veldig godt! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 wow randiA, flott motiv og nydelig lys og himmel Veldig flott himmel - dette likte jeg veldig godt! Takk, takk - det var ganske variert vær i dag ja. Litt sol på den andre siden av fjorden der - og traktoreggene ble bra dekorasjon synes jeg. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 wow randiA, flott motiv og nydelig lys og himmel Veldig flott himmel - dette likte jeg veldig godt! Takk, takk - det var ganske variert vær i dag ja. Litt sol på den andre siden av fjorden der - og traktoreggene ble bra dekorasjon synes jeg. Enig med begge.. flott !! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Meget flotte skyer. Vær er fint. (Høyballene gir en fin tredeling av bildet.) Lenke til kommentar
Akre Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Likte godt "ved Presthusveien" - tøffe skyer! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 På vei til tannlegen, tidlig i morges - forslitt motiv, men det er bedre enn ikke noe Bilde 11 – 11.April: Bryggene Exif: 1/500 – f/6.3 - ISO 160Exposure Compensation: 0Lens: LUMIX G VARIO PZ 14-42/F3.5-5.6 Focal Length: 14mm Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Alternativt: Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Det der må da være en av Norges hyggeligste utsikter. Og i sol og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå