JorunT Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Krokus er alltid fint, akkurat denne har jeg også, de har spredt seg ut i plenen, og det er helt greit. Flotte tegninger på disse. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Det er visst flere typer av disse "striped" - men denne er ganske stor, og sart og fin i fargene - jeg prøver å samle lister nå, med mini-bilde ved siden av hver type.Nå blomstrer også de botaniske tulipanene, de er søte. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 fint macro på siste bildet...lillalinjene i krokusene ser nesten ut som blodårer... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Krokus - så koselig bilde. Jeg må virkelig komme meg ut i dag med kamera og lete etter vårblomster! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Du leverer veldig fine blomstermacroer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Takker for kommentarer...... Bilde 5 – 5.April: Rotvoll Nedre Exif: 1/640– f/6.3 - ISO 320Exposure Compensation: 0Lens: 14-42mm Focal Length: 22mm Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Endret 5. april 2014 av RandiA Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Flotte blomsterbilder (som vanlig får jeg si), fin ro og naturlige farger på det siste også Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Takker Jan.... Gjorde noen flere bilder på steder vi var i går, fototreffet: Bilde 6 – 6.April: Schmettows Allé Exif: 1/1000– f/6.3 - ISO 320Exposure Compensation: 0Lens: LUMIX G VARIO PZ 14-42/F3.5-5.6 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Alternativt: Endret 4. mai 2014 av RandiA 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Liker allé-bildet. Du har fått frem en dyster stemning. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Enig! Veldig spennende bilde. Hva venter i andre enden..? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Takker for kommentarer - trær er fascinerende, skal ta et nytt bilde når løvet er der.Fortsetter litt med crocus jeg - de hører så absolutt april til, Og typen tommasinianus er litt spesielle, snøkaktus kalles de også gjerne Bilde 7 – 7.April: Crocus tommasinianus Roseus Exif: 1/50 – f/6.3 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Pene blomsterbilder. Spesielt syns jeg dette siste var veldig pent. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Nydelig eksotisk blomst - ser ut som noe fra sydligere breddegrader. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Spennende allébilde med fin stemning, og deilige farger på krokusen. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 bilde 7 var riktig fint, nydelige farger, og vanndråpene gir blomsten en ekstra fresh look Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Pene blomsterbilder. Spesielt syns jeg dette siste var veldig pent. Nydelig eksotisk blomst - ser ut som noe fra sydligere breddegrader. Spennende allébilde med fin stemning, og deilige farger på krokusen. bilde 7 var riktig fint, nydelige farger, og vanndråpene gir blomsten en ekstra fresh look Takker for kommentarer - ikke helt fokus på den siste der, men det var lettere å få til med Canon-utstyret mitt - man får ikke alltid i pose og sekk.... Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Fin plassering av blomsten i bildeflaten, vakker blomst, fine farger også. Stemningsfullt allébilde, syns kanskje bare det virker litt overprossesert? Noe med lyset i trekronene, og muligens båfargene. Kan selvsagt være skjermen min.. Prøvd SH på det? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Gjorde noen flere bilder på steder vi var i går, fototreffet: Bilde 6 – 6.April: Scmettows Allé Exif: 1/1000– f/6.3 - ISO 320 Exposure Compensation: 0 Lens: LUMIX G VARIO PZ 14-42/F3.5-5.6 Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1 Et skikkelig tøft og nesten "overhengende bra" bilde! Liker uttrykket! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Snøkaktusen ble riktig fin. Fint smell i fargene. Tror jeg vil lære litt om blomster ved å følge denne tråden. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Blir i godt humør av å se slike glade, skarpe farger som 7.4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå