Gå til innhold

Aprilfest 2014 - RandiA - Jeg velger meg April

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si at liljebillene ikke er interessert i disse, men fordelen er at de er lettere å få øye på på disse enn på de andre liljene. Pleier å ta meg en daglig liljebilleknusetur i kveldingen for å holde bestanden nede.

Når jeg har tatt de to-tre første, og så gitt en ørliten spray - så har jeg faktisk berget bra hvert år.

To-veis ga meg et par assosiasjoner. "Tvillinger", eller "Stereo". Morsomt!

Takker, Bykatt - det var ikke så mye den vanlige blomsten her som var poenget nei, men nettopp To-veis'n....

Lenke til kommentar

Jeg velger meg April - slik ble altså avslutningen på måneden da!

Bilde 30 – 30.April: Vinter igjen

13885204198_d444f3e798.jpg

Exif: 1/250 – f/6.3 - ISO 200

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8

Camera Model: Panasonic Lumix DMC-GX1

Ikke så lystelig syn:

post-92574-0-26295700-1398841029_thumb.jpg

post-92574-0-13196700-1398841030_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takk, takk, Bykatt - joda, plantene tålte dette godt, men jeg håper det ikke vil gjenta seg altfor mange ganger - det er meldt mer. Har prøvd å legge inn litt andre motiver enn planter innimellom - men tiden strekker ikke til. Takk for følget i April-festen - du har vært utrolig flittig.

Lenke til kommentar

Takker for hyggelige kommentarer - ja, snø i morges i Trondheim, men da jeg kom hjem senere i dag, var det ikke spor av den - trylleri. Plantene hadde ikke gjort seg noe av det - regner med det kommer flere byger i løpet av de neste par døgn - må jo ha litt vinter da, ikke vært det tidligere i år.

Lenke til kommentar

jeg ble også litt overrasket og egentlig litt glad da jeg så ut av vinduet i morges. snøø !? men det første jeg tenkte var å skyndte meg ut for å ta bilde før snøen forsvinner. hadde det litt travelt og måtte rekke jobben, så jeg fikk bare tatt noen få bilde på vei til jobben.

takk for en gjennomført fest. det har vært en ren og kjær glede å se alle dine flotte blomsterbilder. vi ses til helga på fototreff ?

Lenke til kommentar

jeg ble også litt overrasket og egentlig litt glad da jeg så ut av vinduet i morges. snøø !? men det første jeg tenkte var å skyndte meg ut for å ta bilde før snøen forsvinner. hadde det litt travelt og måtte rekke jobben, så jeg fikk bare tatt noen få bilde på vei til jobben.

takk for en gjennomført fest. det har vært en ren og kjær glede å se alle dine flotte blomsterbilder. vi ses til helga på fototreff ?

Takk selv, krøllx, hyggelig at du ble med - neste fest er vel i Juni - hvis tradisjonen følges opp.

Du fikk virkelig dokumentert den kalde, hvite avslutningen av april! En fin fest.

Ja, kom seg greit igjennom, he,he....hyggelig at du var med Linepusle

Spesiell avslutning ja! Mange fine blomsterbilder sisen sist jeg var innom. Fin fest!

Ja, fin fest - hyggelig å følge tråden din også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...