Gå til innhold

Tjeneste som gir meg midlertidig adresse i USA, finnes det?

Jo Are

Anbefalte innlegg

Hei

Vet ikke helt om dette er riktig plass, men jeg prøver :)

Saken er den at jeg skal til USA til sommeren, nærmere bestemt Washington D.C. Jeg samler på donald statuer (ja litt barnslig men slik er det nå bare :p), og har kjøpt noen fra USA tidligere. Da har jeg fått dem tilsendt til min norske adresse, mot en dyrere frakt og betaling av norsk moms, da disse koster over 200 kr. Når en kommer tilbake fra reise har en jo lov til å ha med seg saker og ting til en verdi av 10 000 kr, har derfor kommet på tanken om å kjøpe noen og ta med meg hjem. Besparingen ligger da i at jeg slipper den norske momsen.

Problemet er bare at jeg tviler på at det er mange butikker som selger slikt i Washington D.C. Har ved tidligere anledninger handlet med privatpersoner. Lurer derfor på om det er en tjeneste som kan fungere som en form for midlertidig adresse for meg i USA. Endten om pakker kan sendes til hotellet eller om det går via et firma.

Er det noen her inne som vet om en slik form for tjeneste i USA? Setter stor pris på hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo sjekke ut Jet Carrier (jetcarrier.com)

Jeg har ikke prøvd ut denne tjenesten selv, men jeg har hørt fra andre som skal ha brukt denne og dem mener at dette opplegget fungerer bra..

Takker for innspillet, blir nok å benytte meg av dette ved senere anledninger. men akkurat nå var jeg mer ute etter en adresse i USA (nært Washington D.C.) hvor jeg personlig kan hente ut pakker, for så å frakte dem med meg hjem til Norge. Dette for å unngå fortolling ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...