Eriksendrul Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Det som skjer på VLC er at bilde fryser så hopper lyden tilbake ca 3-4 sekunder og spiller av igjen fram til det punktet hvor lyden stemmer med det fryste bilde for så at den hopper direkte til der avspillinga skulle vært uten noe problemer, altså den fryser og gjentar lyd så hopper over 3-4 sekunder av serien/filmen Noen som vet hvorfor dette skjer og evt hva jeg kan gjøre for og fikse det ? Jeg kunne brukt en annen avspiller men jeg liker VLC og har kjøpt en app som lar meg kontrolere vlc fra telefonen, kjekt og ha siden jeg liker og se på serier/filmer med tv skjermen koblet til pc fra sofaen Lenke til kommentar
hermljos94 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) En ting som vil hjelpe er å installere MediaPlayerClassic. (Følger med K-Lite Codec Packs) Bruker den hele tiden, etter å ha hatt problemer med VLC var det nermest en velsignelse å finne MPC.Edit: Beklager, leste ikke hele inlegget ditt... tl;drDu kan jo alltids bruke teamviewer som fjernkontroll via telefonen... Endret 25. april 2014 av hermljos94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå