Gå til innhold

Kamptråd: Cardiff - Liverpool


Colin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hva faen slags reaksjon er det fra Sterling?? Hands on head når han ikke får ballen og Suarez får hat trick? Spoilt brat kalles det for...

Helt enig.

 

Herlig kamp!

Lenke til kommentar

 

Satan så mye dommerfeil.

Fabio kan ikke få frispark pga at han er liten og spe...

Johnson gjorde ikke noe galt, han kjempet til seg ballen

 

Uenig. Dommeren blåste frispark begge gangene Sterke-Johnson falt av luft (ene mot Campbell andre husker jeg ikke i farten. Sikkert nordavinden). Når Sterke Johnson så "smeller" ned Fabio er det ingenting. Så er det Sturridge som kaster seg, igjen. De må snart straffe filmere i ettertid.

Lenke til kommentar

Tja, det ble ikke straffe når en Norwich-spiller albuet Suarez i bakken for et par år siden, så hvorfor skulle dette være noe?

 

http://www.thisisanfield.com/wp-content/uploads/suarez_chopped-norwich.jpg

Page not found. Tar uansett det du skriver med en klype salt. Er tross alt Suarez vi snakker om. Og i dag var det ett par situasjoner han skulle hatt frispark, men for å veie opp for disse situasjonene, så filmer han flere ganger etterpå. Da hjelper det ikke hvor mange frispark han evt. blir snytt for. Mitt tips er at det etter denne kampen, fremdeles vil være noen frispark Suarez ikke får pga filmingen.

 

hahaha, så soleklart frispark.

Skubben er jo helt lik den Sturridge får i første og ikke får straffe. 1-1.

 

Ingen Lfc-spiller skulle hatt straffe i dag.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det er så jævlig digg. Ber om at det varer.

Jaaaa!!

Thank you very Mutch.

Mutch!!

Jaaaaaaadaaa :D

Hvordan går det på 7.plass da gutter?

Så det er unaturlig at United-supportere blir glade når Solskjærs Cardiff midt i nedrykksstriden tar ledelsen mot Liverpool? :)

For han er det nok det. Han ble jo aldri glad når motstanderen vår scoret de siste tretti årene vi var over dem.
Lenke til kommentar

 

Oi, den var vanskelig. Men blir nok Cou.

 

This.

 

Jada, fin kamp, men nervene mine var tynnslitte. Dog viste det godt når 2-2 ville komme, rett etter 34 min begynner de å slakke av, og vi utligner. I forsaw this, Samme med Skrtel, jeg forsvarte ham før kamp, og han svarer med 2 mål, gotta love it. Han har vell snart mer mål enn Van Persie? Totalt ihvertfall :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...