Gå til innhold

Kamptråd: Cardiff - Liverpool


Colin.

Anbefalte innlegg

 

 

 

Hvilken situasjon? link. Uavhengig av andre situasjoner, så var det soleklart frispark til Cala. Det må man være LFC-supporter for å være uenig i.

På hvilken stilling er dette snakk om?

Målet til Suarez så klart.

Så du mener Liverpool's 6-3 mål burde vært annulert. Så stillingen burde blitt 5-3.

Det forandrer jo matchbilde ja....

Hæ? 5-3 målet var det også noe galt med. Hvor har jeg skrevet at resten av målene var greie? Nå har jeg fortrengt den kampen, men de fleste klarer å se hvorfor det skulle vært annullert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Hvilken situasjon? link. Uavhengig av andre situasjoner, så var det soleklart frispark til Cala. Det må man være LFC-supporter for å være uenig i.

På hvilken stilling er dette snakk om?

Målet til Suarez så klart.

Så du mener Liverpool's 6-3 mål burde vært annulert. Så stillingen burde blitt 5-3.

Det forandrer jo matchbilde ja....

Nå har jeg fortrengt den kampen

Åkay

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Målet til Suarez så klart.

 

Swarbrick la lista høgt. Suarez vart også disfavorisert i mange situasjonar, mellom anna eit klart frispark i god posisjon rett før 3-5. Målet til Suarez ser meir ut som skulder mot skulder.

Det kan man bare være LFC-supporter for å mene. Dvs, selv LFC-supporterne ser at det er en regelrett nedrivning med mindre man ikke vil vedgå noe som helst. Skulder mot skulder? Haha! Nå vant scum 6-3, så da holder det at vi snakker om det som gikk imot Cardiff. Situasjonene som evt. gikk imot LFC hadde vel ikke noe å si for resultatet. Mange? LOL! Men var noen situasjoner som betydde noe for Cardiffs del. Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...