Step_up Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hvilken situasjon? link. Uavhengig av andre situasjoner, så var det soleklart frispark til Cala. Det må man være LFC-supporter for å være uenig i. På hvilken stilling er dette snakk om? Målet til Suarez så klart. Så du mener Liverpool's 6-3 mål burde vært annulert. Så stillingen burde blitt 5-3. Det forandrer jo matchbilde ja.... Hæ? 5-3 målet var det også noe galt med. Hvor har jeg skrevet at resten av målene var greie? Nå har jeg fortrengt den kampen, men de fleste klarer å se hvorfor det skulle vært annullert. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hvilken situasjon? link. Uavhengig av andre situasjoner, så var det soleklart frispark til Cala. Det må man være LFC-supporter for å være uenig i. På hvilken stilling er dette snakk om? Målet til Suarez så klart. Så du mener Liverpool's 6-3 mål burde vært annulert. Så stillingen burde blitt 5-3. Det forandrer jo matchbilde ja.... Nå har jeg fortrengt den kampen Åkay 4 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Målet til Suarez så klart. Swarbrick la lista høgt. Suarez vart også disfavorisert i mange situasjonar, mellom anna eit klart frispark i god posisjon rett før 3-5. Målet til Suarez ser meir ut som skulder mot skulder. Det kan man bare være LFC-supporter for å mene. Dvs, selv LFC-supporterne ser at det er en regelrett nedrivning med mindre man ikke vil vedgå noe som helst. Skulder mot skulder? Haha! Nå vant scum 6-3, så da holder det at vi snakker om det som gikk imot Cardiff. Situasjonene som evt. gikk imot LFC hadde vel ikke noe å si for resultatet. Mange? LOL! Men var noen situasjoner som betydde noe for Cardiffs del. Endret 30. mars 2014 av Step_up Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hva med å stenge kamptråden om den kun skal bli brukt til at Step_up skal få trolle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg