Gå til innhold

Kamptråd: Cardiff - Liverpool


Colin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var legendarisk i dag, brorparten møter jo tidlig, så vi kunne ikke unngå å få med oss Arsenals triste sluttresultat, dog var det ingen håning eller jubling fra oss. Men når Cardiff gikk opp i ledelsen både en og to ganger, ville jubelen fra det hjørnet ingen ende ta. Dog sang vi som aldri før, og det var ikke lenge før "stille i hjørnet" dukket opp på 2-3, og etter det var det VELDIG stille. Var selvsagt noen United supportere også i denne gjengen.

 

Det var forøvrig ingen som jubla på Chelsea mål, de har som kjent ikke supportere :p

Lenke til kommentar

 

Ingen Lfc-spiller skulle hatt straffe i dag.

Da skulle heller ikke Cardiff hatt frispark i forkant av Suarez sitt siste mål.

 

HAHAHA!

 

Hvilke lag er det som har dritt seg ut mot Palace og West Brom forresten?

?

 

 

Siden de er oppe på 28 poeng.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kunne sagt fra at du skulle nedover, da hadde jeg jo dratt nedover, selv med ''the sniffles'' :p

Fint av Dougie å sette ulike rom til ulike supporterskare, og vedlig bra at united har sin sone nede slik av vi kan trampe noe så jævlig når de ligger under. :D

Lenke til kommentar

For en digg kamp! Men en ting jeg endelig vil få ut brystet mitt: Flanagan er ubrukelig! Og det er noe jeg har syntes veldig lenge, men har holdt kjeft om det fordi jeg vet hvor mye dere forguder han. Husker jo bare reaksjonen deres når jeg sa min mening om Enrique i TIA-tråden. Flanagan for meg til innse hvor mye jeg burde sette pris på at Enrique i hele tatt er en Liverpool-spiller. Blir letta av å lese Smågals sin mening om fyren, godt å se ikke alle Pool-fans er blinde. Men men, vi vinner og eier stort sett av kampene for tiden, og det er vel det viktigste.

 

Mvh

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvilken situasjon? link. Uavhengig av andre situasjoner, så var det soleklart frispark til Cala. Det må man være LFC-supporter for å være uenig i.

 

På hvilken stilling er dette snakk om?

Målet til Suarez så klart.

Så du mener Liverpool's 6-3 mål burde vært annulert. Så stillingen burde blitt 5-3.

 

Det forandrer jo matchbilde ja....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...