Colin. Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Premier League 22-03-2014 Kl. 16:00 @ Cardiff City StadiumVises på: TV 2 Sport PremiumDommer: Neil Swarbrick Kamp som må vinnes for å holde liv i drømmen. Måltips: 0-4. SAS (Suarez hattrick + Sturridge) 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 OGS håper på at Liverpool ikke takler presset. Men ser egentlig ikke for meg et feilkjær her. Spesielt om Liverpool kjører Agger-Sktrel på stopperplassen, to clean sheet's på rappen er ikke tilfeldig(selv om United strengt tatt var lackluster at best). Cardiff har vært meget dårlig defensivt under Ole Gunnar Solskjær og Liverpool burde kjøre over dem uten store problemer(på papiret). Blir morsomt å se Bellamy+ en hel del nordmenn mot Liverpool. Cardiff City - L L L W L Liverpool - W L W W W Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Håper at gutta er maks skjerpet til denne kampen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Her må vi møte opp fysisk og ikke bare psykisk. Innsats, men ikke minst vårt eget spill og spilleglede som vi har vist denne sesongen. Da kan dette bli bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Spiller Liverpool som de pleier så vinner vi denne kampen. På en annen side så er dette en typisk kamp Liverpool kunne finne på å tape poeng. Var kamper som dette som førte til at Liverpool ''mistet'' gullet i 09 Endret 21. mars 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Tipper Pool kjører over Cardif. Gutta er tent som F på å ta hjem tittelen, og vil vise for Chelsea og City at de har rettet blikket mot øverste plass på tabellen. 0 - 3, Suarez Sturridge og Sterling Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 OGS håper på at Liverpool ikke takler presset. Men ser egentlig ikke for meg et feilkjær her. Spesielt om Liverpool kjører Agger-Sktrel på stopperplassen, to clean sheet's på rappen er ikke tilfeldig(selv om United strengt tatt var lackluster at best). Cardiff har vært meget dårlig defensivt under Ole Gunnar Solskjær og Liverpool burde kjøre over dem uten store problemer(på papiret). Blir morsomt å se Bellamy+ en hel del nordmenn mot Liverpool. Cardiff City - L L L W L Liverpool - W L W W W Ole Gunnar Feilskjær! Nei, nå går jeg tilbake i hulen min. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Normalt bør Liverpool vinne denne kampen slik som formen er om dagen, jeg er bare skeptisk. Cardiff har ikke imponert de kampene jeg har sett i serien. Mye rart å se til tider. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Ble litt skremt av at Cardiff var nære å slå Everton på Goodison, viktig at gutta er skjerpa i morgen! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Det hadde vært så deilig om Cardiff hadde slått L'pool Lenke til kommentar
sector Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hadde dette vært et år tilbake i tid eller lenger, hadde eg vært skeptisk og nærvøs. Mot nedrykkskandidater gikk Liverpool på den ene smellen etter den andre tidligere. Men med det spillet, gleden, flyten, og den positive atmosfæren i og rundt laget vi ser nå for tiden, har eg mye større tro på seier til Liverpool, enn at Cardiff kan få med seg poeng fra denne kampen. Så får vi satse på poengdeling mellom Chelsea og Arsenal. At Fulham skal få med seg poeng fra kampen mot City er vel for mye forlangt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Spiller Liverpool som de pleier så vinner vi denne kampen. På en annen side så er dette en typisk kamp Liverpool kunne finne på å tape poeng. Var kamper som dette som førte til at Liverpool ''mistet'' gullet i 09 Jo, men det er vell sagt om flere kamper så langt. Vi er langt sterkere offansivt nå. Og det viser vell også på antall uavgjort denne sessongen, og ikke minst målprotokollen. Totalt er vi nok svakere bakover enn den gang. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Mellom 2001 og 2006 vann Liverpool 6 major honours i Cardiff. Meir enn noko anna lag. Av 6 finaler, spelte Gerrard i 5, i dag er tid for å gjenskape gamle minner. Cardiff er Liverpools lykkeby. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Håper Dæhlie spiller, for han vil leike seg rundt med våre backer. Slik at Rodgers for opp øynene. For meg er det helt utrolig at vi betalte så mye for Alberto når vi kunne fått Dæhlie for en brøkdel av prisen. Tror kampen blir knalltøff og 2-2 / 2-3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Håper Dæhlie spiller, for han vil leike seg rundt med våre backer. Slik at Rodgers for opp øynene. Var da en meget pussig ting å håpe på i sesonginnspurten da Liverpool har en reel sjanse på å ta gull. United-supporter in disguise? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Or just a doofus in bright daylight. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 YNWA32 ofrer gjerne et Liverpool-poeng, om han selv kan få inn et poeng. Og etter at Dæhli har storspilt i dag sier han "se, Dæhli er et fantastisk talent, det har jeg sagt hele tiden!", som om noen hevder noe annet. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Fun facts 30% of Cardiff's goals have come from headers, the highest proportion of any team in the top division, while Liverpool (11) have scored the most in total.Liverpool have conceded the highest proportion of headed goals (23%), while Cardiff have also conceded the joint-most headed goals in the Premier League this season (10).Liverpool have scored more first half goals in the Premier League this season (48) than 16 of the other 19 teams in the league have in total this season.Cardiff have won their last five home league games against Liverpool, but the last of these was in 1959. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Noen som har tips til lagoppstillingen til pool? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg