smort1 Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 It's Norwegian! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Ost, cheese ? Et fint bilde Norwegian Svein Snart kan jeg å se dem, starter at fly på Andenes fra mai måned God helg !!!! Hilsen kompis Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Ost, cheese ? Et fint bilde Norwegian Svein Snart kan jeg å se dem, starter at fly på Andenes fra mai måned God helg !!!! Hilsen kompis Leif Takk, og god helg, Leif! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Ost, cheese ? Et fint bilde Norwegian Svein Snart kan jeg å se dem, starter at fly på Andenes fra mai måned God helg !!!! Hilsen kompis Leif Takk, og god helg, Leif! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Ost, cheese ? Et fint bilde Norwegian Svein Snart kan jeg å se dem, starter at fly på Andenes fra mai måned God helg !!!! Hilsen kompis Leif Takk, og god helg, Leif! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2014 Ost, cheese ? Et fint bilde Norwegian Svein Snart kan jeg å se dem, starter at fly på Andenes fra mai måned God helg !!!! Hilsen kompis Leif Takk, og god helg, Leif! Voknet til vår men nå vinter igjen og snøer Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Voknet til vår men nå vinter igjen og snøer Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2014 Voknet til vår men nå vinter igjen og snøer Søndag lit vår, noen plus og stille før vind og kjelle ropte i fjæra Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars 2014 Voknet til vår men nå vinter igjen og snøer Søndag lit vår, noen plus og stille før vind og kjelle ropte i fjæra Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg