Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Beklager om dette er svart på før, men finner ikke svar gjennom søk funksjonen her...

Kjøpte en ny Iphone 4S gjennom tilbudet til Lefdal nå og den kom med IOS 7.01 installert. To minutter etter at jeg hadde slått på kom melding om og automatisk nedlasting av, oppdatering for IOS 7.1. Har hørt (og lest) mye om disse oppdateringene som fungerer dårlig på eldre modeller, derfor spør jeg. Bør jeg installere denne? Regner med at problemene kom for de som kjøpte 4s'n når den kom ut og oppdaterte på en allerede to år gammel telefon. Den fungerer jo (sålangt) utmerket, uten lag eller andre problemer, så jeg regner med at en oppdatering til 7.1 ikke er så innmari farlig?

Har ikke hatt iphone fra før, så ett spm til. Hvordan slår jeg av meldingen om tilgjengelig oppdatering? Nå ligger det et rødt ett-tall over innstillingsappen i og med oppdateringen er lastet ned, men ikke innstallert.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan trygt installere iOS 7.1, det skal gi noe bedre ytelse enn 7.0 på eldre iPhone-modeller, og stabiliteten er også forbedret.

Det lille røde 1-tallet over innstillinger vil forsvinne når du har installert oppdateringen.

PS. Husk å ta backup, spesielt før OS-oppdateringer, hvis du har ting på telefonen som du ikke vil miste. Automatisk backup av viktige data via iCloud og/eller full backup via iTunes på datamaskinen din er uansett lurt.

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Du bør absolutt oppdatere til nyeste versjon. IOS 7 var ikke så bra for de med Iphone 4, den ble treig og låste seg ofte. Nyeste versjon er raskere og ikke minst penere snitt. om telefon er ganske ny så går det rimelig fort å kjøre bacup. Dette finner du i innstillinger og icloud. Pass på mye batteri eller lader når du kjører backup og installerer ny IOS.

Lykke til !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...