Lakus Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Yay! Da blir det Assassins Creed på meg igjen i år Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jesper Kyd tilbake med type atmosfære og arkitektur som vi fikk oppleve i AC2 triologien, takk. Magisk soundtrack! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg vil ha Roma under republikkens fall - oppdrag som Cicero, Pompeius Magnus og selvsagt Cæsar himself 1 Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Så med andre ord the saboteur et par århundre tilbake? Flott. Da kjøper jeg heller the saboteur. Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ettersom mitt favorittspill i serien er ACII (falt litt av etter dette, så det er ikke en helt rettferdig konklusjon), synes jeg dette er gode nyheter. Et sted med masse liv, historie og mystikk virker forlokkende - spesielt om grafikken har gjort noen sprang. Teaseren så unektelig stemningsfull ut, men det er aldri godt å si hvordan spillet ender opp med å se ut. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ihvertfall ikke når det gjelder Ubisoft. De første videoene av hvert spill har en tendens til å være på et helt annet grafisk nivå enn det som gis ut, samtidig som spillene i praksis er like tunge å dra rundt som Crysis 3... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 ALLE trailer og teasers til ALLE spill ser alltid bedre ut enn det man kan oppleve selv på sin egen maskin, det er ikke noe nytt. Lenke til kommentar
kjartas Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 FORBANNA NYNORSK DRIT !!!!!! KAN IKKE FORDRA AT TING BLIR SKREVET PÅ DEN UNYTTGE MÅTEN ! . FÅ TING PÅ BOKMÅL SÅ DET KANSJE BLIR VERD Å LESE ! 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 FORBANNA NYNORSK DRIT !!!!!! KAN IKKE FORDRA AT TING BLIR SKREVET PÅ DEN UNYTTGE MÅTEN ! . FÅ TING PÅ BOKMÅL SÅ DET KANSJE BLIR VERD Å LESE ! Siden du tydeligvis har så lyst til å vite hva som står i artikkelen så foreslår jeg at du bruker tiden på å lese fremfor å finne caps lock-tasten. 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Flere bilder: http://kotaku.com/leaked-images-reveal-one-of-this-falls-two-assassins-1547111652 Vet ikke om denne har vært oppe her før: https://www.google.com/maps/@25.786515,-80.36883,3a,75y,273.87h,101.44t/data=!3m4!1e1!3m2!1s87L-SmENvhb7mEXAeA92Hg!2e0 http://www.adlergroup.com/listings/properties.aspx?propid=9 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 FORBANNA NYNORSK DRIT !!!!!! KAN IKKE FORDRA AT TING BLIR SKREVET PÅ DEN UNYTTGE MÅTEN ! . FÅ TING PÅ BOKMÅL SÅ DET KANSJE BLIR VERD Å LESE ! Kanskje du heller bør fokusere på tegnsetting og setningsoppbygging. Par skrivefeil hadde du også. Ser ut som du bare må følge litt bedre med i norsktimene, både hva angår hovedmål og sidemål. 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 FORBANNA NYNORSK DRIT !!!!!! KAN IKKE FORDRA AT TING BLIR SKREVET PÅ DEN UNYTTGE MÅTEN ! . FÅ TING PÅ BOKMÅL SÅ DET KANSJE BLIR VERD Å LESE ! Udugelig. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 FORBANNA NYNORSK DRIT !!!!!! KAN IKKE FORDRA AT TING BLIR SKREVET PÅ DEN UNYTTGE MÅTEN ! . FÅ TING PÅ BOKMÅL SÅ DET KANSJE BLIR VERD Å LESE ! Takke seg til litt nynorsk innimellom framfor det Montebello-skvipet de fleste insisterer på å bruke. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 FORBANNA NYNORSK DRIT !!!!!! KAN IKKE FORDRA AT TING BLIR SKREVET PÅ DEN UNYTTGE MÅTEN ! . FÅ TING PÅ BOKMÅL SÅ DET KANSJE BLIR VERD Å LESE ! Kom du tomhendt hjem fra nattens fest eller?? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) FORBANNA NYNORSK DRIT !!!!!! KAN IKKE FORDRA AT TING BLIR SKREVET PÅ DEN UNYTTGE MÅTEN ! . FÅ TING PÅ BOKMÅL SÅ DET KANSJE BLIR VERD Å LESE ! KANSKJE* VERDT* kan ikke fordra illitterære unge mennesker som rakker ned på nynorsk på defekt bokmål. Og yay for nytt AC, kanskje jeg får tid til å gjøre ferdig 1'ern snart >_< *Edit: Morrasgretten Endret 25. mars 2014 av Demogorgon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå