Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå beveget meg in i NAS verden, fant ut at det er mye å sette seg inn i, men det er jo bare gøy ;)

Mitt utstyr:

Router: Asus RT-AC66U

Jeg har alikavell kommet over noe jeg trenger hjelp til, det å sette opp automatisk nedlasting av torrent. Er det noen som kan hjelpe meg med det? for eksempel nedlasting av nye episoder av en tv-serie.

Også har jeg kommet over et annet problem. Når jeg for eksempel strømmer film over nettet til min TV så etter en stund mister TV og NAS forbindelse med hverandre og dermed hopper ut av filmen. Er utrolig irriterende, er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette?

Setter utrolig stor pris på all hjelp jeg kan få :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har nå beveget meg in i NAS verden, fant ut at det er mye å sette seg inn i, men det er jo bare gøy ;)
Mitt utstyr:
Router: Asus RT-AC66U
Jeg har alikavell kommet over noe jeg trenger hjelp til, det å sette opp automatisk nedlasting av torrent. Er det noen som kan hjelpe meg med det? for eksempel nedlasting av nye episoder av en tv-serie.
Også har jeg kommet over et annet problem. Når jeg for eksempel strømmer film over nettet til min TV så etter en stund mister TV og NAS forbindelse med hverandre og dermed hopper ut av filmen. Er utrolig irriterende, er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette?
Setter utrolig stor pris på all hjelp jeg kan få :)

På websiden til Zyxelen finner du "system setting" Firmware/package" og i Package Fanen,

kan du få fram en liste med apps som kan installeres, deriblant "Transmission" som kan laste ned torrrents.

Hvor godt det virker, vet jeg ikke, da jeg kun har lastet ned NFS.

Men Zyxel 325 v2 er beregnet brukt som NAS, det var rart det skulle falle ut.

Har du flere detaljer så kanskje noen kan hjelpe deg med nettverket eller protokollen du bruker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk Karamell2!

Fant "Transmission", så da har jeg et sted å starte med å finne ut av det.

Når det kommer til at TV'en og NAS'en mister forbindelse så bruker Samsung TV'er dlna.

Slik som det er nå så gjør det NAS'en ubukelig for mitt bruk så må jo være noen måter å få en stabil forbindelse.

Testet også på Blu Ray spilleren min, men den er jo da også Samsung... (skal teste Xbox 360 også)

Hvis jeg ikke får oren på dette, er det noe tillegsutstyr jeg kan ordne meg billig for å få det til å fungere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...