Dulphin Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Når jeg skal legge ting i nedlastnings mappen min kommer det inn i dokument mappen min å det samme skjer når jeg prøver og legge ting inn i dokument mappen min. Hjelp pls:D Endret 21. mars 2014 av IvarHansg Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Skjønner ikke helt hva du mener. Kan du prøve å forklare det litt bedre? Lenke til kommentar
Dulphin Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Hvis du ser på det første bildet har jeg to "Nedlastninger" mapper(De som er markert). Den til høyre har jeg lyst til at skal være "Dukumenter",men når jeg prøver å gå inn på egenskaper og endre fil destinasjonen endres begge to (Den på høyre og den på venstre) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Begge er links som peker mot samme fysiske plassering kanskje. Du hjelper oss ikke med disse bildene med links under min PC. Gå inn på C:\brukere\dinbruker\ og se der hva som er fysisk plassering for A) \documents B) \downloads Så får du se på egenskapene til dine links under min PC om de korresponderer og ikke peker til samme lokasjon. De to der under min PC er ikke mapper egentlig men linksmtilmenmanne n lokasjon i filsystemet. Endret 21. mars 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå