mobilen.no Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Kickstarter-klokken selger som varmt hvetebrød.Pebble er en suksess Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Liten skrivefeil, det står "Android Gear" istedet for "Android Wear". Ellers en bra artikkel, er glad for at det går bra med Pebble, syntes det er et kjempekult produkt. 1 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Liten skrivefeil, det står "Android Gear" istedet for "Android Wear". Ellers en bra artikkel, er glad for at det går bra med Pebble, syntes det er et kjempekult produkt. Fikset. :-) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 I og med at den er genial, kan man jo forstå suksessen. 1 Lenke til kommentar
EligoPAX Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 I og med at den er genial, kan man jo forstå suksessen. À la "smart" Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Har selv en Pebble, og synes den er veldig ålreit. Den viser tiden, den vibrerer for å minne meg på meldinger og kalenderoppføringer. Den har bra batteritid. Samspillet mellom min iPhone 5s, Pebble-appen og Pebble virker helt fint. Den fungerer derfor helt flott til min bruk. Savner mer minne, men ellers er jeg meget godt fornøyd. Lenke til kommentar
Tresfjording Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 "wearable Devices" = Kletek ( Klær og teknologi) ... Bare et forslag :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg