Anzure Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg har en Scottipuff Kudaki og lurer på hvordan jeg tar av fartssperren. Hvor er den, og hvordan ser den ut? Den er nemlig ikke foran på rattet hvor mange andre scootipuff sykler har fartssperren, jeg prøvde å koble fra alle kablene foran og ingen av de koblet ut fartssperren. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Det er ikke lov å hjelpe til med ulovlige handlinger her inne 1 Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Det er ikke lov å hjelpe til med ulovlige handlinger her inne Jeg skal KUN bruke den i hagen altså, ingenting ulovlig med det. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Trimming blir ikke mer lovlig av det. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Teit forum, Freak nekter meg ikke så lenge jeg bare skal bruke den i hagen Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Veitrafikkloven gjelder overalt i Norge, også på privat område. Det å flytte egen bil på egen gårdsplass i fylla regnes som fyllekjøring. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Veitrafikkloven gjelder overalt i Norge, også på privat område. Det å flytte egen bil på egen gårdsplass i fylla regnes som fyllekjøring. Hvem har sagt det dreier seg om en hage i Norge? EDIT: Sorry, måtte bare. Tråd "løst"! Endret 16. september 2014 av waremanu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå