Torstein Norum Bugge Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Har leid inn nordmenn for å rydde opp i asfaltjungelen.Amerikanske byer vil lage et fotgjengerparadis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Bedriftene i disse byene har også opplevd en opptur; folk kommer seg lettere frem til butikkene....men hvordan får butikkene transportert inn nye varer ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Bedriftene i disse byene har også opplevd en opptur; folk kommer seg lettere frem til butikkene....men hvordan får butikkene transportert inn nye varer ? Med lastebiler AtW 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Vel, da håper jeg de har adkomst fra baksiden, kun leverer søndager 04:00 etc. Kjøre lastebil på gågate er værre enn på vestlandsveier. Fotgjengere er kronisk uforutsigbare, særlig de små eller de med headset. Lenke til kommentar
NoModE Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 LOL. Når vi ikke klarer å fikse våre egne gater, så skal vi begynne å ødelegge utenlandske byer også? 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Vel, da håper jeg de har adkomst fra baksiden, kun leverer søndager 04:00 etc. Kjøre lastebil på gågate er værre enn på vestlandsveier. Fotgjengere er kronisk uforutsigbare, særlig de små eller de med headset. Det er vel endel av jobben da... Forøvrig er det gjerne gjerrige entreprenører som har skylda for dårlig adkomst for levering, ikke myndgihetene. AtW Endret 21. mars 2014 av ATWindsor 1 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Ja, er det noe en gjeng veg-planleggere fra Norge kan, er det å nedprioritere bilistene. Bra valg. 1 Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg sitter i New York, Times Square/Broadway akkurat nå mens jeg skriver dette, og kan ikke skjønne at de har fikset dette tidligere. Å gå i denne byen her, er ganske ineffektivt. Mest pga. alle de helvetes lyskryssene. Ellers er det lite system på hvor ting er, så det vil hjelpe mye å få en slags standard. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Ja, er det noe en gjeng veg-planleggere fra Norge kan, er det å nedprioritere bilistene. Bra valg. Ja, det er det. AtW Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) Før: "ingen kjører i NYC, det er for mye trafikk der." Nå: "ingen bor i NYC, det er for mye folk der." Endret 23. mars 2014 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
G Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Stikkord for transport av folk, er vel undergrunnsbaner, og kanskje tilstøtende parallelle gater hvor Taxi'ene får lov til å fortsette å plukke opp folk ?? Samt helikoptre for de rikeste av de rike. Endret 24. mars 2014 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg