Hee.Young.Gong Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hi guys all snakke ! Først og fremst , jeg er ny her og er ny i Norge så langt .. som ny . Min norsk er ikke så bra . Jeg var litt usikker på det som en gang ble kalt norsk .. på en jobb.en posisjon ligger utenfor , har tenkt til å søke ? En full stilling med 100 % jobben som fartsdump. Jeg ønsker virkelig at dette skal fungere . Men det jeg tror du ser hva du ønsker å si at på min søknad en søknad som du tror... Sikkert som bør rettes er en ting eller to . Takk for all hjelp Her kommer skissen av søknaden :______________________________________________________ Hee Young gong 648795461231589 E - post E - post : Telefonnummer: heihei Og søkt på en jobb som en fartsdump Jeg er innvandrere . Jeg er en kvinne som har flyttet til Norge vakker åtte år siden . Jeg bor på en gård nå Jeg overtok fra mine besteforeldre . Mine besteforeldre var Norge , mine besteforeldre , og reiste over hele Asia i 1876 igjen . Så kan jeg si at det var noe sånt . I Australia , levde jeg litt . Som en renere på et sykehjem og som sekretær , jeg har opplevelsen av tidligere arbeid på legekontoret . Arbeidsgiveren min forrige , sa jeg at han var en veldig hyggelig kvinne og smake godt for eldre. I den innadvendte feltet offentlig og virkelig , jeg jobbet hardt for å gjøre en god jobb med begge nissene. Fordi jeg håper du ikke har noe å si det , tror jeg det faktum at det er fra Sør- Korea . Jeg er en veldig god Norge . Og , jeg er veldig ambisiøst for dette arbeidet . Og jeg tror jeg har fordelen av å jobbe som en ting . Hvis du ringer til meg for et intervju , kan jeg bare love at som jeg vil presentere for meg . Og jeg kan love at det er ting som deres selskap vil riste den opp for meg. Jeg vil være i stand til å redusere frekvensen nå egentlig . Jeg tar det litt humor . Nei , jeg skal vise deg virkelig . Jeg har en kvalifisering , slik som en sirkushest i Korea . Lærte av min familie og venner . Jeg håper å ta vare på dette . Min søknad . Så det bør ikke være noen ræva nå , og ta vare på dette , for å gi en sjanse til å trekke meg senere . Jeg vil være i stand til å se deg selv som en kvinne eksotisk , bære eksorsisme noen eksotiske i huset , for å utføre en medarbeider til en fin familie . Vennlig hilsen Hee Young gong Bønder og singel . 6 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) what did you say? You make no sense whats so ever. I don't think you want a job as a "fartsdump". If you are a troll, get a life! Endret 21. mars 2014 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 For the time being, I think you should stick to English. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Haha, søkt jobb som fartsdump faktisk. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg aklla Skrevet 21. mars 2014 Populært innlegg Del Skrevet 21. mars 2014 Ser da ut som en ganske kurrant jobb syntes jeg... 10 Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Ser da ut som en ganske kurrant jobb syntes jeg... Muligheten for å stige i gradene synes begrensede, særlig hvis det kommer en stooor lastebil. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Tror vi trygt kan fastslå at du ikke får en jobb med den søknaden der. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Eller vi søker den jobben i humordelen av forumet.. ^^ (flyttet av admin) 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 "Som en renere på et sykehjem og som sekretær , jeg har opplevelsen av tidligere arbeid på legekontoret . Arbeidsgiveren min forrige , sa jeg at han var en veldig hyggelig kvinne og smake godt for eldre. I den innadvendte feltet offentlig og virkelig , jeg jobbet hardt for å gjøre en god jobb med begge nissene." Må være det gøyeste eg har lest på lenge. Well done. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå