Joachim_F Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Sega-legende vurderer fortsatt å folkefinansiere en oppfølger.Røper detaljer om utviklingen av klassiske Shenmue Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 de spilla har aldri solgt bra så hvorfor skal folk gidde å folke finansiere enda et? lol Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Shenmue 1 og 2 er helt fantastiske spill ... Ja kick start en 3 få en verdig slutt eller flere spill i serien ... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 de spilla har aldri solgt bra så hvorfor skal folk gidde å folke finansiere enda et? lol Da har du åpenbart ikke peiling på hvor mange som ønsker et tredje spill. Jeg er ganske sikker på at en eventuell Kickstarter kampanje for Shenmue 3 ville satt ny rekord. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 de spilla har aldri solgt bra så hvorfor skal folk gidde å folke finansiere enda et? lol Da har du åpenbart ikke peiling på hvor mange som ønsker et tredje spill. Jeg er ganske sikker på at en eventuell Kickstarter kampanje for Shenmue 3 ville satt ny rekord. ut ifra alle kommentarene her så ser jeg jo at jeg tok GRUNDIG feil Lenke til kommentar
Nazomi Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg kjøpte min Sega Dreamcast kun for dette spillet i 2001. Siden da har jeg drømt om å få se resten av historien. Jeg blir så absolutt med på kickstarter for dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå