Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Når jeg skal fjerne et sitat inni et sitat, fjerner jeg kun teksten, men ikke selve boksen. Dersom jeg skal klippe ut et sitat fra en annen tråd og lime det inn i en annen, så blir entenForfatter av sitatet endret til forfatter av det første sitatet jeg har sitert Navnet på forfatter borte Jeg kan bruke multisiteringsfunksjonen dersom samtlige sitater er i en og samme tråd, men ikke dersom jeg må hente ut sitater fra andre tråder. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Dette er hva jeg pleier å gjøre:For å fjerne et sitat inni et sitat, så pleier jeg å dra fra over sitatboksen som du skal fjerne - og nedover. Ikke omvendt. Da blir det rot.Dersom jeg skal klippe ut et sitat fra en annen tråd, så hadde jeg valgt å trykke på BBCode modus i editoren. Den knappen er grå, og ligger helt oppe i det venstre hjørnet. Da ser du alle koder. Da er det bare å lime den inn. Litt tungvint, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Tusen takk for kjapt svar. Dette fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå