Stoltenberg Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Etter install av Windows 8.1 har onedrive-ikonet tatt helt av. det blinker konstant. Se på denne gifen: GIFen viser egentlig ikke den reelle hastigheten. Blinkingen er mye raskere. En veldig rask frekvens. Jeg beveger musen fram og tilbake for å vise de forskjellige statusene som dukker opp. Jeg har ikke funnet noen måte å reinstallere onedrive i win8.1 .. ? Er det egentlig mulig? Endret 21. mars 2014 av Stoltenberg Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Tror OneDrive ligger i essentials pakka, prøv og reinstaller den Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Det kom en oppdatering til Windows 8.1 / Server 2012 for litt siden som skapte en del trøbbel. KB2923768 Se også: Update KB2923768 is breaking my SkyDrive/OneDrive (Domain Setup/ Roaming Profile/User Rights) Så er vist flere som har hatt problemer akkurat den updaten.Det jeg kan foreslå er at du avinstallerer den update, du kan lese hvordan du gjør det her: http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/remove-update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå