AfterGlow Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hackerspillet blir ekstra fyldig på Sonys konsoller.Watch Dogs får eksklusivt PlayStation-innhold Lenke til kommentar
8igby Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Åh, jeg hater slike sprell... "Vil du spille hele spillet? Ja men da må du gjøre det på middelmådig hardware med kontroller, for det har Sony betalt for." Dette er grunnen til at jeg aldri kommer til å kjøpe en konsoll eller et konsollspill, hverken til meg selv eller andre. 5 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hadde ikke sony betalt, hadde vel ikke dette inholdet kommet i det hele tatt kanskje? De har vel spyttet inn litt penger for at Ubisoft skal lage litt mer innhold. Sikkert ikke snakk om store greiene. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Åh, jeg hater slike sprell... "Vil du spille hele spillet? Ja men da må du gjøre det på middelmådig hardware med kontroller, for det har Sony betalt for." Dette er grunnen til at jeg aldri kommer til å kjøpe en konsoll eller et konsollspill, hverken til meg selv eller andre. Skyld på Microsoft, de som selv lager PC, de bruker over iherdige millioner av kroner for og få Dlc eller gjøre slik at Sony ikke får spillene før 1 år senere. Er det rart Sony har begynt og gjøre det samme, hele konsoll krigen har blitt en umoralsk krig. Før var det hvem som fikk spillene, nå er det hvem som betaler mest for og utsette det for konkurranse. Kan gjerne liste det opp alle titlene. 3 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Må man ha DedSec-edition får å få dette?? Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Ubisoft sitt rykte som "billig Prostituert" slår til nok ein gang ... Endret 21. mars 2014 av BonBattery Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Like ikke slike eksklusivitetet, men heldigvis har jeg PS4. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Denne typen eksklusivt innhold føles ganske meningsløst men slik har det dessverre blitt. Jeg har PS4 men allikevel føles det ikke riktig Lenke til kommentar
Thanez Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 "Tusen takk til alle som forhåndsbestilte til PC og XBONE. Vi bryr oss ikke et hakk om dere." Lenke til kommentar
Thanez Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 "Tusen takk til alle som forhåndsbestilte til PC og XBONE. Vi bryr oss ikke et hakk om dere." Hvorfor heter jeg plutselig -2lmiahpl? vat de fak? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Trodde ikke Sony drev med slik jeg Lenke til kommentar
Citus Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Damn så mye negativitet her, slapp av det er bare 4 costumes og 1 time extra gameplay (sikkert noen tullete defend this guy, follow this guy oppdrag.) Alle kjøper opp slike DLC til dags, både xbax og ps.. Lenke til kommentar
8igby Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Åh, jeg hater slike sprell... "Vil du spille hele spillet? Ja men da må du gjøre det på middelmådig hardware med kontroller, for det har Sony betalt for." Dette er grunnen til at jeg aldri kommer til å kjøpe en konsoll eller et konsollspill, hverken til meg selv eller andre. Skyld på Microsoft, de som selv lager PC, de bruker over iherdige millioner av kroner for og få Dlc eller gjøre slik at Sony ikke får spillene før 1 år senere. Er det rart Sony har begynt og gjøre det samme, hele konsoll krigen har blitt en umoralsk krig. Før var det hvem som fikk spillene, nå er det hvem som betaler mest for og utsette det for konkurranse. Kan gjerne liste det opp alle titlene. Legg merke til at jeg klager på konsoller, ikke Sony spesifikt. Jeg hater alt som fører til at jeg ikke får best mulig opplevelse på PCen min. En ting er eksklusive titler, det er kjipt men tolererbart, en annen ting er når man får en mindreverdig utgave av samme spill. Det de gjør med dette er å pøse mer vann på mølla til de som sier konsoller ødelegger for kvaliteten på PCspill. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 "Tusen takk til alle som forhåndsbestilte til PC og XBONE. Vi bryr oss ikke et hakk om dere." Tusen Takk til alle som forhåndsbestilte Ps4 fra EA Vi bryr oss ikke et hakk om dere. (snakker om Titanfall) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Har aldri savnet noe eksklusive biter ifra spill som har hatt det. Det er der kun for å virke litt mer fristende men er i mine øyne bortkasta penger som Sony eller andre bruker på dette. Utviklere liker det selvfølgelig da dem får litt ekstra inntekter men i det store å hele så er det av ingen betydning mener å tror jeg.. Endret 22. mars 2014 av LarZen Lenke til kommentar
xyz01 Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Åh, jeg hater slike sprell... "Vil du spille hele spillet? Ja men da må du gjøre det på middelmådig hardware med kontroller, for det har Sony betalt for." Dette er grunnen til at jeg aldri kommer til å kjøpe en konsoll eller et konsollspill, hverken til meg selv eller andre. Det er da bedre enn hva Microsoft har gjort - betalt for at hele titanfall ikke skal komme til PS4? En uting er det uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå