Odin11 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Windows 8 Fikk ny laptop for noen dager siden, prøver og få oppdatert til Windows 8.1 men så viser deg seg at jeg må laste ned siste nytt fra '' Windows Update '' Det gjorde jeg, men etter en stund tok jeg en nærmere titt. Det viste seg at denne hadde stått på 0kb 0% i nesten hele 3 timer. Det er neppe noe galt med nettverket mitt. Kan surfe og alt, men ikke laste ned på akkurat denne maskinen. ( Og nei, det har ikke noe med internett kvoten, har sjekket.) Det samme skjer da jeg skal laste ned oppdateringer til spill via Steam, enten står det Disk opptatt eller så laster den ned ''0kb'' i timesvis. Takk for svar Endret 21. mars 2014 av Odin11 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Vel litt mere informasjon, hadde hjelpet, i noen tilfeller kan det være det er lite harddiskplass, eventuelt det kan også være med internetlevrandøren å gjøre eller microsoft og steam, feks høy båndbredde fra andre brukere overbelaster serveren. Problemet med steam kjenner jeg igjen, men har ikke hatt samme problem med windows update. Om du har mobilt bredbånd kan det kanskje være en av årsakene. Prøvd å ta en speedtest.net eventuelt http://speed.bredbandsguiden.no/ Lenke til kommentar
Odin11 Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Har restartet hele skiten. Det viser seg plutselig at jeg har likevel oppdatert da den likevel ikke har oppdatert ( Er helt ute av kjøret, forstår ingenting), men den ber meg om på en måte om og laste ned oppdateringene på nytt. Så da jeg så på Windows disken, hadde jeg bare 3gb igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå