Yippee Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hei hei Noen som har noen gode nettsider? Er på jakt etter noe billig snacks, drikke, mat osv. også andre linker kan legges ved, bare det er "billig" Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 www.aquarterof.co.uk/ - britisk godteri. Har prøvd dem en gang, det kom på ca. én-en og en halv uke - jeg hadde bestilt under 200 kroners-grensen og slapp problem med oms og moms og toll og tull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 ebay har alt Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Takker Jeg kan legge til http://www.myamericanmarket.com/us og http://candyhero.com/ Endret 21. mars 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 www.aquarterof.co.uk/ - britisk godteri. Har prøvd dem en gang, det kom på ca. én-en og en halv uke - jeg hadde bestilt under 200 kroners-grensen og slapp problem med oms og moms og toll og tull. Ser ikke dum ut den siden der, takker Lenke til kommentar
EasyCook Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Er det ikke ett herk å få matvarer igjennom tollen?Ville bestille noe pølser fra croatia, sjekka med tollvesnet først, var ikke noe håp der nei.Godterier er vel kanskje lettere.. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Neida, har lest reglene, og det skal være ganske så greit, så lenge du holder deg til loven godterier, drikke( uten alco) og snacks er det ikke toll på. men du må betale 25% moms av den totale summen inkl frakt, så lenge du er over 200kr. Det er en kvote på til sammen 10 kilo kjøtt, kjøttvarer, ost og fôrvarer når du reiser til Norge fra et annet EØS-land. Hvis du skal ta med deg kjøtt, kjøttvarer eller melk, ost og andre melkeprodukter, skal disse være handlet innenfor EØS. Fra land utenfor EØS er det forbudt for privatpersoner å ta med seg slik varer uten spesiell tillatelse. BelgiaBulgariaDanmarkEstlandFinlandFrankrikeHellasIrlandIsland (EFTA)ItaliaKyprosLatviaLichtenstein (EFTA)LitauenLuxemborgMaltaNederlandNorge (EFTA)PolenPortugalRomaniaSlovakiaSloveniaSpaniaStorbritannia og Nord-IrlandSverigeTsjekkiaTysklandUngarnØsterrike Endret 29. mars 2014 av Yippee Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Men EasyCook snakket om å bestille, ikke om å ta med seg i bagasjen. Er det samme regler for det som man får tilsendt gjennom post/frakt som om man tar ting med i bagasjen på reise? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2014 Men EasyCook snakket om å bestille, ikke om å ta med seg i bagasjen. Er det samme regler for det som man får tilsendt gjennom post/frakt som om man tar ting med i bagasjen på reise? Det veit jeg, men sendte den info uansett.. nei det er ikke samme, trur det er ubegrenset over nett. Men han fikk vite det viktigste om toll, moms og frakt i hvert fall Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 26. april 2014 Forfatter Del Skrevet 26. april 2014 (endret) dårlig........ Endret 24. august 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Var dårlig med linker her folkens! Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Trenger flere linker! Endret 24. august 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Geir Rafner Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 hei Jeg har fått 5 kilo Vacuumpakket bra biff i Italia. Noen som har peil på hva det vil koste å importere ? Kostpris 900.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå