Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Neseoprasjon

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt som er 21 år gsmmel og har lenge tenkt på å ta en Neseoprasjon ettersom jeg føler den blir så bred når jeg smiler og tar en del av ansiktet. Den er ikke lang men tuppen er litt tjukk og det plager meg. Det første en legger merke på en person er øyene og Nesa. Problemet er at jeg ikke vil si det til foreldrene min fordi de ville vært imot det og bare pratet meg ut av det. Jeg vil egentlig operere men samtidig vil jeg ikke at det skal være synlig på en måte at alle vet at jeg har tatt en Neseoprasjon syns det er litt pinlig å snakke om kirurgisk inngrep

Anonymous poster hash: f2b75...546

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg jo selvfølgelig ikke hvor ofte du er hjemme å hilser på mams og paps, men jeg er rimelig sikker på at dersom du opererer deg i ansiktet så vil de merke noe, etter å ha fulgt deg igjennom 21 år.

Alle fikler og finner noe med seg selv å plukke på. Jeg hadde noia for nesen og mørke ringer under øynene når jeg gikk på ungdomsskolen da det var en dritt av en guttunge i klassen som kommenterte det en gang. Ble helt ødelagt og det eneste som stod i hodet mitt var at med en gang jeg ble 18 skulle jeg fikse det.
Nå er jeg totalt care..
Hvorfor fikse på noe hvis ikke det hemmer deg fysisk? Dersom du har pusteproblemer forstår jeg deg men her er det kun snakk om kosmetiske årsaker. De som kjenner deg tenker ikke over at du er bred over neseskaftet, og de som blir kjent med deg kommer heller ikke til å tenke på det.

Ta en titt på modeller i modellbyråer. De har ofte laaaange ansikt, krokete neser og supertrøtte øyne. De skiller seg ut. De ser ikke ut som alle andre.

Du er helt sikkert en superkjekk ung mann. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...