Sjokokake Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hei. Har hatt noen problemer i noen få dager nå og får bare ikke fikset dem.. Det startet med at noen av videoene på YouTube ikke funket skikkelig. Lyden og videoen spilte, men det var ikke noe bilde (helt svart). Jeg tenkte da at dette bare var noe midlertidig siden slike ting av og til skjer med dataen, og at neste gang jeg startet den så ville det ha ordnet seg. Men slik gikk det ikke men jeg tenkte heller ikke så mye på det. Men så kom det store problemet.. Det begynte med at dataen kunne finne på å plutselig kunne finne på å klikke helt. Altså fryse og etter en stund ville det komme en blå skrift med hvit tekst, og om jeg hadde på lyd ens dette skjedde begynte den å lage en forferdelig dirrelyd.. Dette har skjedd noen ganger før også, og jeg må merke at denne dataen bare er ca. 1 - 1 1/2 år, og ikke bukt til noe annet enn det helt basiske (google, YouTube, Facebook, Hotmail osv..). Under dette kommer det noen viktige oppdateringer som må installeres, og jeg tenkte at dette kanskje hjalp.. Men det som skjedde var at disse viktige oppdateringene ikke kunne oppdateres og jeg fant deretter ut at Internett Explorer sluttet å virke etter dette. Hver gang jeg klikker inn på IE så ser jeg et flash av vinduet og så er det borte. Det er 4 oppdateringer dette gjelder, og jeg tror at jeg må ha prøvd å installere disse oppdateringene minst 10 ganger nå uten at det funker. Det kommer bare opp feilmeldinger som jeg også har prøvd å løse med løsningsmetoder fra microsoft-siden uten hell. Feilkodene som kommer er: Kode 643 Kode 6B7 Kode 66A Hvis det er noen som kan hjelpe med dette er jeg svært takknemlig og jeg håper virkelig at jeg skrev forståelig i innlegget.. Her er forresten et bilde av hvordan det ser ut når jeg prøver å installere oppdateringene og hvilke oppdateringer det gjelder: Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) hmm.....dette problemet mener jeg å ha vært borti en gang selv....husker bare ikke helt hva jeg fant ut av i forhold til årsaken bak det. Mener at det hadde oppstått en konflikt mellom elementer i windows faktisk, og det var sånn sett ingen enkle måter å løse det på. Jeg drev av i lang tid, men etter en stund endte det med at jeg tok backup av det viktigste og formatterte hele greia.....reisntall fikser det meste. Irriterer meg litt at jeg ikke kommer på hva som var årsaken til dette problemet...skal undersøke litt, så kanskje jeg kommer på det.. regner med at du har forsøkt denne fremgangsmåten :http://www.ehow.com/how_8271932_fix-windows-update-failed.html Endret 21. mars 2014 av Brede_Skapstroppen Lenke til kommentar
Sjokokake Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Det hadde vært fantastisk om du fant ut av dette for jeg er helt lost.. Ja jeg har prøvd alt mulig av å re-installere, slette og slikt, inkludert denne, men ingenting av det funker. Tusen takk for svar ihvertfall Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Linker til en annen forumside til deg ... den er riktignok isolert sett om en av problemene din, men skal jeg tippe så vil en fix avhjelpe de andre også. Regner med at det er en eller annen slags følgefeil her, Flere løsningsforslag i denne linken. Mener å huske at det som hjalp meg var at jeg måtte inn i registry og slette en eller annen updatelog eller noe slikt........ser at det er nevnt flere slike her. http://social.technet.microsoft.com/Forums/systemcenter/en-US/1e5a3d6f-273f-4dbc-b859-169305aec668/windows-update-error-643 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå