AW Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei, jeg har kjøpt meg ny hardisk og har lyst til å flytte Windows fra denne jeg har nå til den nye og instalere Linux på denne. Hva bør man instalere først? Er det lurest å instalere Windows og så Linux, og da la Linux formatere harddisken over til Linux formatet? Hvordan fungerer bytting mellom Linux og Windows da? Har tenkt til å instalere Mandrake Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Si meg, har du lest faqen som er her på forumet? Der tror jeg står det meste av dette.. btw, det er lurest å legge inn windows først. Lenke til kommentar
AW Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Beklager veldig mye :oops: Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dualboot er ikke noe problem. Bare husk å legge inn windows først, windows liker å slette boot recorden til Linux... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Takk, fra meg og... har lagt inn Linux for en stund tilbakesiden , la inn win2k i dag LOZER Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har du bootdisk? Bruker du Lilo eller GRUB? Dette skal vi ordne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå