MrCusNT Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hei. Jeg har sett på en by i England som heter Brighton. Jeg vil reise dit fordi det er en fin by, dagsturer til frankrike og london osv. Noen som hav vært der som kan fortelle litt om byen før jeg bestiller? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Ta med deg vindtett jakke, det blåser bra der. Jeg var der bare en kveld for en konsert en gang husker jeg. Absolutt en kul by, men tror den er kulest om sommeren (var der i November selv). Min kveld der gikk altså bare med til å innta ymse øl og se livemusikk, men det var et godt uteliv der mimres jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Stille utenom sommersesongen. Masse folk, liv og beach parties på kveldene i ferietiden. Kaldt i sjøen, men fine strender. OK for shopping. Masse utesteder og restauranter. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei. Jeg har sett på en by i England som heter Brighton. Jeg vil reise dit fordi det er en fin by, dagsturer til frankrike og london osv. Noen som hav vært der som kan fortelle litt om byen før jeg bestiller? Dagstur til London blir litt baklengs ettersom du nok må via (Stor) London for å komme dit. Dagsturer til Frankrike har jeg ikke hørt om, men ser at det går en fergerute fra Newhaven, like ved Brighton. Selv har jeg kun vært i Brighton på dagstur. For meg en ganske vanlig by når en kommer en gate og to opp fra strendene og "pierene". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå