Jallarotta Skrevet 20. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2014 Hei folkens! Trenger litt hjelp! Jeg sliter med å kjøre et så enkelt spill som Euro Truck Simulator 2 på ultra grafikk med 400% scaling (en option ingame).. Selv på 200% scaling så får jeg performance dropp på større byer.. Jeg må helt ned i 125% scaling på grafikken for at det skal flyte.. Jeg kan ikke fatte og begripe dette. Er ikke 780 TI OC et godt skjermkort? Jeg ble kommentert på HW.no sin nylige post på Facebook av en annen fyr som har GTX 780 vanlig.. Han kjører samme spill som meg med 400% skalering uten noe som helst performance drops! Jeg har nyeste drivere og hele pakka.. Er det noen som har en idé om hva det kan være? Litt spec info: Jeg kjøpte meg og har bygget en komplett gamer-PC. Har Gigabyte UD5H hovedkort, Intel i7 4770K overklokket til 4.6ghz med vannkjøling. Jeg har 12gb med DDR3 RAM og kjører Windows 8.1 på en SSD disk. Jeg har den beste gaming skjermen fra BenQ med 120hz bildefrekvens. Jeg har også kjøpt et Windforce GTX 780 TI OC fra Gigabyte.. Lenke til kommentar
Driftchevy Skrevet 20. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2014 Prøv å høyre klikk på spillet å trykk egenskaper og derreter kommer det ett lite vindu frem som heter Egenskaper for Euro Truck Simulator 2 så kjører du spillet på ett eldre Windows,, Windows xp ser pack3 Veit ikke om det er det på Windows 8.. har ikke hatt w8 enda, hehe men hvis det går så tror jeg det skal hjelpe Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2014 Takk for tips.. Jeg forsøkte, men merker ikke noe forskjell.. Er usikker på hvordan jeg skal løse dette Lenke til kommentar
fflex Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Du får stort sett ikke et bedre et singel GPU kort på markedet, så virker absolutt som noe kan være feil. Hadde du et AMD kort før GTX 780 kortet kom? Hvilken strømforsyning har du? Ikke at skal påvirke fps i stor grad, men er fortsatt nysgjerrig. Kjører kortet veldig varmt? Hvilket kabinett har du? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Rull tibake til nest siste driver Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Hmm ja det skal testes! Jeg kjører ikke varmt nei, jeg har H100i vannkjøling og den gjør en god jobb.. Har en 850watt Corasir Gold edition strømforsyning som etter alt å ha regnet på, har mer en nok kapasitet.. Men for all del, det KAN jo være strømforsyningen likevel Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Har du forsøkt eldre driver? PSU er definitivt ikke problemet, Evt kjør furmark og se om du får artifacts eller ustabilitet. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 sjekk hva du får i 3dmark Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Sjekker 3D mark når jeg kommer hjem, så poster jeg resultatet Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 21. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2014 Vet ikke noe om euro truck simulator, men kan bare være at engien er veldig dårlig koda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå