Membership Expired Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Etter å ha tørket støvet fra 360'en og gått til innkjøp av en PS3 så har spillinteressen økt. Man kan bli litt lei av skytespill og nå ser jeg etter et bilspill som ligner rallisport challange 1 og 2 som jeg hadde på den gamle xboxen. Jeg liker ikke at det blir for mye sim/virkelighetstro kjøring/skader etc. En mellomting mellom sim og arkade, 30% sim og 70% arkade sånn cirka. Prøvde Dirt for en del år siden, men kan huske at jeg ikke likte det. Finnes det noe som kan matche de gamle rallisport spillene jeg spilte i timesvis da jeg var "ung"?? For de som er for ung til å ha spilt RC.... http://www.gamer.no/artikler/rallisport_challenge_2/7226 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Fint lite rallyspill å skaffe til disse konsollene, ivertfall noe som kan matche Rallysport 2. Eneste rally spilla jeg kommer på er Dirt serien og WRC 1-4, men disse var ikke bra. Du kan prøve Forza Horisont som har en DLC som er kun rally. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Har du prøvd sega rally? Vet det ligger en demo ute på xbox live Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Dirt 2 eller 3. Er nå litt rally som funker som faen på Gran Turismo 5 og (sikkert GT6 og, men det har jeg ikke spilt), men husk at Sony idiotisk nok har fjernet muligheten for å spille online nå. Ellers er det ingenting som når opp til de gode gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå