NekoJ Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hei. Kort forklart: skal søke nye studier og er veldig interessert i idrett, trening, ernæring osv. Har tidligere vurdert å søke noe i den gata som idrett og samfunnsvitenskap, bevegelsesvitenskap, folkehelsearbeid o.l, men har lagt det fra meg fordi jeg sliter med å se for meg hva jeg skal gjøre etter endt utdanning. Akkurat idrettslærer ser jeg ikke for meg å bli, men er egentlig åpen for det meste. Er det noen som har noen gode tips eller forslag til hva man gjør etter denne type studie? Lenke til kommentar
NekoJ Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Hehe, det er faktisk et veldig godt forslag i og med at det er det jeg har øverst på lista på Samordna og noe jeg vurderer veldig sterkt. Jeg skal dra på opptak til politi, men er ikke 100% sikker, derfor er jeg også litt nyskjerrig på noe idrettsrelatert Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg vil også anbefale politiyrket. Dagens samfunn trenger åpenbart mer politi, og jeg både håper og tror at det vil bli innvilget mer penger til politi i de kommende statsbudsjetter, som igjen vil føre til bare enda flere arbeidsplasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå