Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor gamle var dere da dere begynte å runke?

Anbefalte innlegg

Hvor gamle var dere da dere begynte å runke "fast"? Jeg har vel alltid lekt litt med pikken i dusjen og slikt uten å vite at det var mulig å få orgasme. Det var ingen som hadde fortalt meg det eller noe slikt.

Første gangen jeg fikk orgasme og forsto sammenhengen med dette var da jeg var 11 år. Senere prøvde jeg igjen og fikk orgasme på nytt, og har helt siden det drevet og runket fast. Det var i de gode tider før det kom sæd ut av pikken når man kom :)

Men jeg har alltid vært nysgjerrig på hvor tidlig eller sent ute jeg var i forhold til andre. Når fant dere ut av dette?

Anonymous poster hash: 66cc1...ed0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min første orgasme kom når jeg klatret i et lekestativ. Husker ikke alder, men kunne vel vært rundt 3.klasse.

Husker jeg en del år senere fant en bok i en bokhandel som var full av lignende historier. Det normaliserte en god del. Husker også orgasmen slo til når jeg klatret opp en isete bakke av alle ting. Var en del mindre gris på den tiden :)Anonymous poster hash: a91ae...e1b

Lenke til kommentar

jeg var vel 6 eller 7 tror jeg.

Dessverre var det ingen voksne som hadde noe runkekurs for meg, så jeg gjorde det på en rar måte med hard klemming som førte til at det også gjorde vondt. Jeg vokste opp i en tid før det ble vanlig at lærere i barnehagen hadde faste onani-stunder med barna og hjalp dem med å runke på måter som ikke var skadelige.

Anonymous poster hash: 27a96...cee
Lenke til kommentar

Dessverre var det ingen voksne som hadde noe runkekurs for meg, så jeg gjorde det på en rar måte med hard klemming som førte til at det også gjorde vondt. Jeg vokste opp i en tid før det ble vanlig at lærere i barnehagen hadde faste onani-stunder med barna og hjalp dem med å runke på måter som ikke var skadelige.

er det vanlig?

Anonymous poster hash: 6c1b0...05b

Lenke til kommentar

Så du var blant dem som ikke hadde en forståelsesfull mor som kunne lært deg. Trist.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...