AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hvor gamle var dere da dere begynte å runke "fast"? Jeg har vel alltid lekt litt med pikken i dusjen og slikt uten å vite at det var mulig å få orgasme. Det var ingen som hadde fortalt meg det eller noe slikt. Første gangen jeg fikk orgasme og forsto sammenhengen med dette var da jeg var 11 år. Senere prøvde jeg igjen og fikk orgasme på nytt, og har helt siden det drevet og runket fast. Det var i de gode tider før det kom sæd ut av pikken når man kom Men jeg har alltid vært nysgjerrig på hvor tidlig eller sent ute jeg var i forhold til andre. Når fant dere ut av dette? Anonymous poster hash: 66cc1...ed0 1 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Rundt samme tid som deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 8-9 år Anonymous poster hash: 939e6...17d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2014 13 faktisk Anonymous poster hash: ae719...5a0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Min første orgasme kom når jeg klatret i et lekestativ. Husker ikke alder, men kunne vel vært rundt 3.klasse. Husker jeg en del år senere fant en bok i en bokhandel som var full av lignende historier. Det normaliserte en god del. Husker også orgasmen slo til når jeg klatret opp en isete bakke av alle ting. Var en del mindre gris på den tiden Anonymous poster hash: a91ae...e1b Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 10 eller 11. Ble nærmest voldtatt av ei på 13 rundt det tidspunktet. Felt good, man. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Gikk i andre klasse. Det tok ikke mange ukene før det var rutine. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 jeg var vel 6 eller 7 tror jeg. Dessverre var det ingen voksne som hadde noe runkekurs for meg, så jeg gjorde det på en rar måte med hard klemming som førte til at det også gjorde vondt. Jeg vokste opp i en tid før det ble vanlig at lærere i barnehagen hadde faste onani-stunder med barna og hjalp dem med å runke på måter som ikke var skadelige. Anonymous poster hash: 27a96...cee Lenke til kommentar
tom arne Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Begynte og runke i 1 klasse... jeg hadde hørt om runking før så jeg ville prøve men det tok ikke lang tid før det ble en rutine Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 jeg var vel 6 eller 7 tror jeg. Dessverre var det ingen voksne som hadde noe runkekurs for meg, så jeg gjorde det på en rar måte med hard klemming som førte til at det også gjorde vondt. Jeg vokste opp i en tid før det ble vanlig at lærere i barnehagen hadde faste onani-stunder med barna og hjalp dem med å runke på måter som ikke var skadelige. Anonymous poster hash: 27a96...cee er det vanlig? Anonymous poster hash: 6c1b0...05b Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 jeg var vel 6 eller 7 tror jeg. Dessverre var det ingen voksne som hadde noe runkekurs for meg, så jeg gjorde det på en rar måte med hard klemming som førte til at det også gjorde vondt. Jeg vokste opp i en tid før det ble vanlig at lærere i barnehagen hadde faste onani-stunder med barna og hjalp dem med å runke på måter som ikke var skadelige. Anonymous poster hash: 27a96...cee Så du var blant dem som ikke hadde en forståelsesfull mor som kunne lært deg. Trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg