Karriah Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hvorfor synes noen at deres innhold er bra. Det er nå sånn overdrevet opplegg :/ Man kan liksom bare finne gameplay video og kjøpe spillet, kjønner ikke hvorfor man trenger en kloms for å fortelle hva man skal skaffe seg og hva man ikke skal. Mener personlig at det blir sånn fører dyrkelse :/ I det minste her kan man ta opp emner og diskusjoner og skrive det man syns om tinger. Bare lurer? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg syns Angry joe var bra, men at han tapt seg stort det siste året. Før så jeg ofte på anmeldelsene hans da de var humoristiske, og ofte spot on. De andre kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har sett de. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg følger med på anmeldelsene til Angry Joe og Var veldig fan av TGWT, men føler han har tapt seg mer og mer etter de sketchene sine. Anmeldelsene hans er forøvrig fortsatt morsomme, må bare hoppe over sketche delene. Jeg ser på det egentlig bare som underholdning, som mange andre videoer. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Mener personlig at det blir sånn fører dyrkelse :/ haha, what? De sier sin mening, mange synes vel det er underholdende. De gjør jo dette fast og vet som regel hva de snakker om, da er det lett å se til de for tips om saker og ting. 1 Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Ser på angry joe og totalbuscuit... Enda ikke funnet noe andre som jeg syntes er grei å se på. Ser de to mest for å få et innblikk i hva spill går ut på og ja. Hva inntrykk de har av spillet... 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Hvorfor synes noen at deres innhold er bra. Det er nå sånn overdrevet opplegg :/ Man kan liksom bare finne gameplay video og kjøpe spillet, kjønner ikke hvorfor man trenger en kloms for å fortelle hva man skal skaffe seg og hva man ikke skal. Mener personlig at det blir sånn fører dyrkelse :/ I det minste her kan man ta opp emner og diskusjoner og skrive det man syns om tinger. Bare lurer? Jeg ser ærlig talt ikke problemet. Hvorfor er det "galt" å se anmeldelsene deres, men helt fint å lese anmeldelser andre steder? Og for den saks skyld har jeg ennå til gode å se noen som helst si hva man "skal" kjøpe eller ikke kjøpe. De jeg følger med på (Angry Joe, Total Biscuit og ProJared) har i bunn og grunn bare helt vanlige anmeldelser. ProJared har som regel en anmeldelse på ett minutt, noe som ofte holder. Men vil vi ha en lengre anmeldelse, har han også ofte en mer utdypende anmeldelse. Og hva mener du med "sånn førerdyrkelse" egentlig? Jeg syns Angry joe var bra, men at han tapt seg stort det siste året. Det kan ha en sammenheng med at Youtube begynte med det maset om copyrights osv. Angry Joe ble kort sagt nødt til å ta ned de aller fleste videoene sine en god stund. Det verste er at alt dette skyldes Youtube, og ikke de som faktisk eier rettighetene til noe han bruker i videoene Endret 20. mars 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Karriah Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Det kan ha en sammenheng med at Youtube begynte med det maset om copyrights osv. Angry Joe ble kort sagt nødt til å ta ned de aller fleste videoene sine en god stund. Det verste er at alt dette skyldes Youtube, og ikke de som faktisk eier rettighetene til noe han bruker i videoene Jeg personlig synes det er vel fortjent med alt det tullet på YouTube Endret 20. mars 2014 av Karriah Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Har aldri likt noen av disse noe spesielt. Ser kun dem som blir posta på diskusjon av folk som skal fremme eller kritisere et spill. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Syntes det er stor humor når det videoanmeldes spill som får trillet en 1`er jeg, syntes Angry Joe illustrerer slikt bra Generelt sett er vel videoanmeldelser bare ett litt mindre tørt alternativ til skrevne anmeldelser. Endret 20. mars 2014 av Thoto79 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) AVGN er jo genial. Angry Joe ser jeg ikke men har ingenting imot han. Hva jeg derimot ikke skjønner hypen rundt er Pewdiepie, han finnes jo ikke morsom men er jo en av de mest populære kanalene på hele youtube. Mine favoritter er Totalbiscuit og Jesse Cox, fantastiske folk. Oh, og ikke minst Yogscast. Endret 20. mars 2014 av Apox Lenke til kommentar
Karriah Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) AVGN er jo genial. Angry Joe ser jeg ikke men har ingenting imot han. Hva jeg derimot ikke skjønner hypen rundt er Pewdiepie, han finnes jo ikke morsom men er jo en av de mest populære kanalene på hele youtube. Mine favoritter er Totalbiscuit og Jesse Cox, fantastiske folk. Oh, og ikke minst Yogscast. Av en eller annen merkelig grunn er det lettere å gå vekk fra PewDiePie sine videoer, kanskje derfor folk liker han best, ingen triks liksom Mens andre prøver å slavebinde en fører dyrkelse av den personen :O Hmm... slutta YouTube for lenge sida så vet ikke om de siste der. Aner ikke hvem de er, men jeg sier go for it, fordi det er ukjent for meg (Y). Er mer på bøker, spill og filmer osv. Men antar vel at det er greit med de favorittene, kult! Edit: ClassicGameRoom er litt greit. Han flytta til Dailymotion, som var temmelig smart ^_^ I det minste handler det om spill og ikke. "LOOK AT ME, ME. NOT THE GAME" Så det funker generelt! Endret 20. mars 2014 av Karriah Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 AngryJoe er litt gimmic, men det er enkelt å overse. Men det spørs om ikke litt gimmic er nødvendig for å skille seg ut i fra massene. Hvorfor skal man se/høre på person X hvis h*n er tilnærmet lik alle de andre? Anmeldelsene hans er gode da han går grundig til verks og klarer å formidle det på en god og balansert måte. Når det kommer til andre ting han uttaler seg om, hør på hva han sier, ikke nødvendigvis hvordan han sier det. Flere av de på YT jeg følger med på er for å høre deres mening om ting. Er ikke alltid enig i det de sier, men det er også litt av poenget, få flere synspunkter og meninger om en sak. Det er ikke alltid man klarer å tenke på "alt" selv, og det er også sunt å få sine meninger utfordret av og til. 1 Lenke til kommentar
Krepp Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg har fått sansen for TotalBiscuit, og ut ifra de få videoene jeg har sett, så ser du aldri ham, bare spillet han spiller. Jeg synes han er informativ og underholdende, uten at det blir for dumt. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg er generelt rimelig lei sinna-gimmicken litt for mange DeRør-folk driver med. AVGN funker, men han var liksom den originale, og han er uansett mer informativ enn skrikende, iallefall stort sett. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 DuRør? You = Du eller Deg, Tube = slang for TV. Altså DuTV eller DegTV. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Angry Joe har jeg ingenting imot, men han treffer ikke min humor. Men AVGN, Nostalgia Critic er helt fantastiske i mine øyner. Duncan, Sips og Hatfilms i Yogscast er nok de jeg ser oftest på, og ler meg skvett stort sett hver video de legger ut. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Hvem er TGWTG? Jeg liker ikke Angry Joe noe spesielt, var ikke noe stor fan av TB heller før siden jeg følte han var veldig høy på seg selv men har begynt å se igjen på han nå. AVGN er det lenge siden jeg har sett noen videoer ifra. Venter på filmen han holder på å lage. Stor fan av YogCast. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hvem er TGWTG? The guy with the glasses. Jeg liker ikke Angry Joe noe spesielt Ironisk nok var det Angry Joe som gjorde at jeg begynte å se på Jewwario. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå