AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hei folkens. I går holdt jeg på med ei jente og vi kjørte egentlig hele løpet ut. Halvveis fikk jeg en handjob og jeg kjente en veldig merkelig følelse i skrittet. Var en sviende, intens følelse du får når du tar på ett åpent sår, samtidig som jeg fikk følelsen av å tisse. Har også fått det når jeg blir sugd, og jeg spenner hele kroppen når det skjer. Har også hatt store problemer med å komme, da jeg kan holde på mye så lenge at jenta ikke orker mer. Anonymous poster hash: 7433b...5f8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 535da...904 Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) 24. Kan også nevne at jeg har operert for trang forhud en del år tilbake. Det var ikke noe inngrep på penishode, kun huden rundt. Edit: Jaja, no longer anonym Endret 20. mars 2014 av CoffinKriz 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Haha, busted. Men hvis du er 24 så vet du vel hvordan en orgasme skal kjennes ut? Hvis ikke så er jo det med å spenne kroppen og å ha følelsen av å måtte pisse er jo på en måte det man kjenner rett før det går for deg. Før i tiden da jeg var liten og ikke visste hva en orgasme var, så trodde jeg alltid at jeg måtte pisse, så jeg løp på dass, men fikk ikke til å pisse osv. Anonymous poster hash: 535da...904 Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Det er deffinitivt ikke følelsen av orgasme. Det er som å ta på ett åpent sår eller øyelokket. Det svir og er ikke direkte godt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 Prøv med glidemiddel neste gang. Sannsynligvis bare tørr kuk og har skrapet opp et eller annet. Når du gjør det selv vet du jo hva "grensene" er og slikt, men når noen andre holder på er det lett å dra litt for langt. Anonymous poster hash: 13f5b...7b6 Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Er mulig det kan løse litt av problemert, men samme skjer ved suging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg