Gå til innhold

GIGACON - Norges første digitale spillfestival

Anbefalte innlegg

08fb59c0d3a36d4129e894da59454789.png

Jeg kom nettopp borti GIGACON, og jeg synes det ser helt rått ut, og ville dele det med dere.

Det er tydeligvis noe helt nytt, der målet er å lage en gigantisk digital spillfestival. Festivalen skal finne sted i Østlandet, mer info om nøyaktig posisjon kommer veldig snart ifølge gigacon. Det blir fra 24. til 27. Juli

Jeg siterer:

- Tusenvis med kvadratmeter med bredt innhold av det siste innenfor spill og teknologi.

- Over 3000 LAN plasser på den digitale spillfestivalen tilbyr en unik opplevelse!

- GIGACON vil ha konserter med flere internasjonale DJs og artister som gamere elsker!

- Små og store konkurranser og turneringer i alle typer spill, fra League of Legends til SF4!

- eSport turneringer, cosplay konkurranser, kreativitet er bare en del av konkurransene!

Hot or not? :) Det jeg virkelig lurer på hvordan de har ressurser til å leie inn internasjonale DJs og artister, og rett å slett ha råd til alt. Hvor kommer pengene fra?

Om det blir så stort som det virker som, skal jeg ta turen nedover med Stargate-cosplay ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...