ebso86 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg registrerte en home.no konto i går kveld og jeg kan fremdeles ikke logge inn via ftp, på hjemmesidegeneratoren kan jeg heller ikke gjøre noe for ingen av sidene er "laget av hjemmesidegeneratoren". Noen som har peiling? Og når jeg går inn på http://home.no/nfsu kommer det heller ikke fram "kommer snart" men 404! Lenke til kommentar
zed Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Sier dem ikke at det kan ta opp til 2-3 dager før de aktiverer? Dessuten er home.no treigt, spør om hjemmesideplass fra din ISP. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 jeg registrerte meg på home.no for over 1 måned siden, og kan fortsatt ikke logge på via ftp.. har også sendt mail til home.no ang. dette for 3 uker siden, og har enda ikke fått svar.. prøvde derfor og registrere en ny konto, men samme greia der.. crap! Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har en kamerat som har akkurat det samme problemet, kommer ikke inn på ftp'en sin, det har gått ca 2 uker siden han regga nå..samme problemet. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 med andre ord bør jeg finne meg et annet sted....... ivertfall foreløpig. Noen forslag? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg registrerte meg der for 4 måneder siden, minst, og har enda ikke fått tilgang. Jeg har sendt 3-4 eposter til dem, uten resultat. Jeg har rett og slett gitt opp, de er tydeligvis ikke interessert i å ta imot nye brukere, selv om registreringen er oppe. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg kommer inn av og til. Noen ganger alltid! Men akkurat nå kommer jeg ikke inn..... kommer og går gitt Lenke til kommentar
Far^Side Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Prøv ut start.no sine løsninger, home.no.net er mye bedre enn home.no, har brukt denne løsningen i ett par år nå... Koster en SMS på 10 kr for å åpne FTP access, hvis du ikke bruker modem/ISDN oppkobling mot Start.no/PowerTech. (Men dette er det verdt) Har forholdsvis god PHP støtte. (Bare litt gamme versjon. ver 4.1.2 og GD Lib ver > 1.6.2, men ikke 2.x :-() De har desverre ikke MySQL støtte, men jeg har ikke funnet noe andre gratis hjemmesidetilbydere som er like gode som start.no og har MySQL support. Du har også 30 MB å boltre deg på. Litt specs om den serveren min hjemmeside liggere på: Processors 1 Model Pentium III (Coppermine) Chip MHz 796.54 Cache Size 256 KB System Bogomips 1589.24 Ram: 1 GB tilsammen 1089.17 GB med lagrings plass hvorav 988.00 GB er brukt... Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Undrenes tid er enda ikke forbi, er det noe som heter. Jeg kom faktisk inn på ftp.home.no i kveld. Jeg bare prøvde på pur faenskap. Nå må jeg bare komme på hvorfor jeg registrerte meg der i første omgang. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 jeg har funnet serverplass på start.no men kommer ikke inn på ftp på grunn av at jeg må sende en SMS til 10 kroner for å åpne for FTP-tilgang. Jeg har IKKE penger på telefonen..... Typisk. Noen som har en ussel liten tier til overs? isåfall: Du kan også åpne kontoen din ved å sende en SMS-melding: Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1963. Dette koster 10 kroner, og er en engangssum som dekker utgiftene. altså ST FTP NFSU sendes til 1963 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 jeg har funnet serverplass på start.no men kommer ikke inn på ftp på grunn av at jeg må sende en SMS til 10 kroner for å åpne for FTP-tilgang. Jeg har IKKE penger på telefonen..... Typisk. Noen som har en ussel liten tier til overs? isåfall: Du kan også åpne kontoen din ved å sende en SMS-melding: Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1963. Dette koster 10 kroner, og er en engangssum som dekker utgiftene. altså ST FTP NFSU sendes til 1963 Har sendt! "Kontoen er oppgradert til fri ftp bruk" fikk jeg i retur. Da skulle det vel være iorden. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Haha! Det må jeg si! Det finnes gode samaritanere her på forumet også! Synes du skal takke skikkelig pent for den, ebso86! Lykke til med ny hjemmeside! :smile: Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 TUUUUUSEN TAKK Orjanp du reddet dagen! Fint at det er så mange hyggelige folk her! FTP-en funker og siden er i gang. http://www.nfsu-norge.tk nok en gang Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå