Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer ikke inn på home.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg registrerte meg på home.no for over 1 måned siden, og kan fortsatt ikke logge på via ftp.. har også sendt mail til home.no ang. dette for 3 uker siden, og har enda ikke fått svar..

prøvde derfor og registrere en ny konto, men samme greia der..

crap!

Lenke til kommentar

Jeg registrerte meg der for 4 måneder siden, minst, og har enda ikke fått tilgang. Jeg har sendt 3-4 eposter til dem, uten resultat. Jeg har rett og slett gitt opp, de er tydeligvis ikke interessert i å ta imot nye brukere, selv om registreringen er oppe.

Lenke til kommentar

Prøv ut start.no sine løsninger, home.no.net er mye bedre enn home.no, har brukt denne løsningen i ett par år nå...

Koster en SMS på 10 kr for å åpne FTP access, hvis du ikke bruker modem/ISDN oppkobling mot Start.no/PowerTech. (Men dette er det verdt)

Har forholdsvis god PHP støtte. (Bare litt gamme versjon. ver 4.1.2 og GD Lib ver > 1.6.2, men ikke 2.x :-()

De har desverre ikke MySQL støtte, men jeg har ikke funnet noe andre gratis hjemmesidetilbydere som er like gode som start.no og har MySQL support.

Du har også 30 MB å boltre deg på.

Litt specs om den serveren min hjemmeside liggere på:

Processors 1

Model Pentium III (Coppermine)

Chip MHz 796.54

Cache Size 256 KB

System Bogomips 1589.24

Ram: 1 GB

tilsammen 1089.17 GB med lagrings plass hvorav 988.00 GB er brukt...

Lenke til kommentar

jeg har funnet serverplass på start.no men kommer ikke inn på ftp på grunn av at jeg må sende en SMS til 10 kroner for å åpne for FTP-tilgang.

Jeg har IKKE penger på telefonen.....

Typisk.

Noen som har en ussel liten tier til overs?

isåfall:

Du kan også åpne kontoen din ved å sende en SMS-melding: Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1963. Dette koster 10 kroner, og er en engangssum som dekker utgiftene.

altså ST FTP NFSU sendes til 1963

Lenke til kommentar
jeg har funnet serverplass på start.no men kommer ikke inn på ftp på grunn av at jeg må sende en SMS til 10 kroner for å åpne for FTP-tilgang.

Jeg har IKKE penger på telefonen.....

Typisk.

Noen som har en ussel liten tier til overs?

isåfall:

Du kan også åpne kontoen din ved å sende en SMS-melding: Send ST FTP <ditt brukernavn> til 1963. Dette koster 10 kroner, og er en engangssum som dekker utgiftene.

altså ST FTP NFSU sendes til 1963

Har sendt!

"Kontoen er oppgradert til fri ftp bruk" fikk jeg i retur. Da skulle det vel være iorden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...