Mr_Tiger Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Hei, Guttungen har en samsung galaxy tab2 10" som begynner å bli litt treg og trur nok at jeg må ta en reset av den. Men, det er mange apper/spill som han ikke har lyst til å miste. Heller ikke ting som er lagret i spillene.... Hvordan kan jeg gjøre dette. Hva er det google play konton min sparer på? er det ikke noen form for backup der også. Håper noen kan fortelle meg hva jeg skal gjøre. Endret 20. mars 2014 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Noen produsenter har innebygd løsning for backup. Dersom Samsungen ikke har dette, fikser Helium backup av alt. Da mister han ikke fremgang i spill og innstillinger i diverse program. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Samsung Kies - You are welcome. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 HaakonSag skrev (På 21.3.2014 den 7.36): Samsung Kies - You are welcome. Tar den vare på innholdet/lagringrn i appene/spill? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Vel,,, kies3 fungerer ikke på samsung tab brett...bare note. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Du må velge Kies - Ikke kies3 http://www.samsung.com/no/support/usefulsoftware/KIES/JSP#versionInfo Endret 21. mars 2014 av HaakonSag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå