Gå til innhold

Post Freakfacts om deg selv!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har bodd i samme leilighet i 4 år, har ikke hengt opp en ting på veggene og har fortsatt de samme svarte gardinene hengende. Som jeg teiper fast i veggen i sidene så ikke sola skal komme inn på sida. er det sært?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg må noen ganger sjekke opptil tre-fire ganger at jeg har slått av kokeplatene, skrudd igjen vannkrana eller låst ytterdøra. Får ellers ikke ro i kroppen. Blitt sjeldnere og sjeldnere med årene at jeg gjør dette, men er ikke helt kvitt tvangstankene enda.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke i stand til å skifte dynetrekk aleine. Den blir bare halveis på, og det ender med at dynetrekket har detti av neste mårra.

Jeg kommuniserer med skjærer og andre fugler, via plystre-lyder og imitasjon av dem sis lyder. Jeg skjønner ikke hva de sier tilbake, men de svarer ihvertfall!

Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid 20 min+ på å legge på nytt laken, uansett om det er stretch eller ikke. Når jeg har fått på 3 av 4 hjørner og skal til å ha på det fjerde, spretter stort sett de to første opp igjen.

Og jeg er ikke i stand til å finne ut hvordan dynetrekk med åpningen på siden "fungerer". Dyna blir bare en ball midt i. Av den grunn har jeg kvittet meg med så og si alle slike dynetrekk, og går for de enkle med åpning på kortenden. Og selv om jeg har flere laken og flere sengesett, pleier jeg likevel bare å vaske (og tromle) alt på en dag, slik at det er tørt igjen til kvelden. Sånn sett ser det i og for seg ut som om jeg aldri bytter, men det får så være.

Lenke til kommentar

tråkker aldri på kumlokk må gå forbi eller ta ett steg over. folk som går bak meg tror sikkert jeg er sikkelig wierdo..

må alltid ha en spesiell sang på spotify føre jeg krysser ut..begynner å legge det av meg da heldigvis haha

Endret av chill1
Lenke til kommentar

Jeg har titan i ryggen, med et antall skruer som jeg tror er 16 (må sjekke røntgen-bildene for å telle) som gjør at jeg ikke kan bøye ryggen noe mer enn en slags krumming, med god hjelp av hofter og skuldre. Kan til tider være plagsomt, men lett å løfte markløft riktig da!

Jeg har en tendens til å underbevisst ta av meg den venstre sokken om jeg konsentrerer meg kraftig om noe. Om denne konsentrasjonen varer (i mye lenger tid enn det tok for den første) så tar jeg av den andre også.

Jeg klarer å motivere meg selv til å gjøre noe fornuftig i mye større grad dersom jeg ikke er hjemme. Spesielt om jeg sover et annet sted enn hjemme og skal være der noen dager. Burde kanskje sjekke inn på hotell før eksamen?

Det jeg kommer på nå i farta.
Nei, vent:
Jeg husker nesten alle navn (fullt navn, med mellomnavn) på alle jeg har gått i klasse med. Selv de stakkarene med 4 og 5 navn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...