Gå til innhold

Post Freakfacts om deg selv!

Anbefalte innlegg

Jeg så en mann på jobb som satt og holdt dodøra oppe med hånda (der alle går forbi ja)..stoppetfog spurte om det hadde skjedd noe? Han sa han hadde jævlig klaustrofobi bare..

Lignende episoder har jeg hørt om selv, men jeg skjønner ikke helt hvorfor offentlige dodører er skummelt. Selv om man skulle være uheldig å låse seg selv inne, så er det jo bare å krype over eller under døren. Man er jo ikke akuratt stengt inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så en mann på jobb som satt og holdt dodøra oppe med hånda (der alle går forbi ja)..stoppetfog spurte om det hadde skjedd noe? Han sa han hadde jævlig klaustrofobi bare..

Lignende episoder har jeg hørt om selv, men jeg skjønner ikke helt hvorfor offentlige dodører er skummelt. Selv om man skulle være uheldig å låse seg selv inne, så er det jo bare å krype over eller under døren. Man er jo ikke akuratt stengt inne.
Du har tydeligvis ikke noe som helst kjennskap til angst :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg er OT-Dronninga.

Eller bare sparke inn døren.

Bruker også ha oppe døra når jeg dusjer, men det fordi jeg vil høre musikken.

Jeg trenger ikke ha døren open, selv om anlegget er i andre etasje, og badet er i første, og jeg hører musikken uansett.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Når dama fint ignorerer alle creep-movesene dine smurf, er det på tide å gi seg ;)

Øy, de er ikke så creepy, men joda, jeg innså det i forrige uke. Nå fortsetter jeg på pur faen. Hva annet skal jeg gjøre her inne? Spamme DNFK, RPP2 og "Hvilken sang hører du på nå?"

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg har en helt elendig hukommelse. Bare for å ta ett eksempel:

Tidligere i vinter satt jeg på ett kontor og arbeidet, og jeg åpnet ett vindu for å få inn litt frisk luft. Men det var fremdeles ganske kjølig ute, så jeg tok på meg en varmere genser. Jeg satt ved en datamaskin i dette rommet med det åpne vinduet i ett par timer mer eller mindre sammenhengende. En gang gikk jeg en tur på dass, før jeg var tilbake på kontoret igjen. En stund senere var jeg litt sulten så jeg hentet litt mat fra kjøkkenet før jeg gikk tilbake til datamaskinene igjen. Da jeg var nesten ferdig med arbeidet ringte en telefon som står på ett annet rom. Etter at jeg var ferdig med telefonen og skulle gå til kontoret så gikk jeg rett forbi ytterdøren som leder ut av bygningen. Jeg tittet tilfeldigvis bort på denne døren da jeg gikk forbi og jeg ser den samme grønne genseren som jeg hadde tatt på meg ett par timer tidligere..

Men jeg kan overhodet ikke huske at jeg noensinne hadde tatt av meg denne genseren, eller at jeg hadde hengt den på en av de krokene som står rett ved siden av ytterdøren. Jeg kan til dags dato fremdeles ikke huske når eller hvorfor jeg hadde tatt av meg denne genseren og hengt den der...

Lenke til kommentar

Det er vel ingen freakfact? Karakterutviklingen har tatt helt feil retning. Leonard er plutselig damenes Jens, Howard er gift og Sheldon har empati. Serien handler ikke lenger om noe av det som gjorde de første to sesongene verdt å se, men de når ut til et langt større marked. Man skal ikke undervurdere hvor store idioter "folk flest" er.

Jeg tror forøvrig "Anger Management" med Charlie Sheen er det minst morsomme siden Two and a half men, og kanskje også tidenes morgen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...