Kakebakelate Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Bruker også ha oppe døra når jeg dusjer, men det fordi jeg vil høre musikken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg gjorde det lett og satte bare inn et 2.1-anlegg på badet mitt og har en MP3-spiller kronisk kobla til. Mye enklere enn å ha døra oppe for musikken sin del. Skjønt, nå har jeg den oppe i et håp om å kjøle ned badet i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg har sett Datasmurf. Jeg har sett deg. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 (endret) . Endret 17. juni 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg må ha døren åpen når jeg dusjer Jeg lukker Aldri øynene når jeg dusjer Baddøra eller døra til dusjkabinettet?Til badet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ugunstig å ha oppe døra til dusjkabintet, blir jo bare vått Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 (endret) . Endret 17. juni 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg har alltid gardinene trukket for. Har faktisk aldri åpnet persiennene foran vinduet på de tre årene jeg har bodd i min nåværende leilighet. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ugunstig å ha oppe døra til dusjkabintet, blir jo bare våttJa det var det jeg tenkte! Men tenkte hvis han hadde klaus feks.Er klaus og traumer, men dusjdøra går heldigvis greit Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 (endret) . Endret 17. juni 2014 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg antok det måtte være noe sånt med det nicket, ja. Jeg kan helt spontant - og uten å bry meg om jeg er i nærheten av folk - bryte ut i full sang. Jeg har ikke mye kontroll på det, og det verste var den gangen det skjedde under en skriftlig eksamen på høyskolen. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg sitter i styret i den lokale Akvarieklubben. Jeg er styremedlem i et lokallag i Unge Venstre. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg sitter i styret i den lokale Akvarieklubben. Få se fiskene dine da Freakfact: Jeg har hatt ål som vi fanget i fjæren i akvarium. De lidde litt forskjellige skjebner. Noen svømte inn i åpningen på pumpen og ble kuttet i stykker av propellen. Andre ble slukt av de større ålene, mens noen av de bare døde. Den siste som ble størst av alle overlevde ganske lenge, og ble døpt til "Olga", men døde til slutt på bursdagen min Da var det bare den seiglivde svarte sugefisken som var igjen, og den hang med lenge, helt til den og fløt rundt klar for avløpsrørene den også. Etter det fant jeg ut at akvarium i mine hender bare medfører død og fordervelse Skal fisk være sånn? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg husker ingenting fra klokken 22.00-00.00 hver dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Jeg så en mann på jobb som satt og holdt dodøra oppe med hånda (der alle går forbi ja)..stoppetfog spurte om det hadde skjedd noe? Han sa han hadde jævlig klaustrofobi bare.. Endret 22. april 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 (endret) . Endret 17. juni 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg er lett sjalu. Hadde en slørhale da jeg var liten. Den ble fire og et halvt år, og overlevde mine småsøstres fisker med god margin. Søss fikk fisk samtidig som meg. Den holdt i to uker før den døde. Etter noen år fikk hu en ny slørhale, og minstesøss fikk en algespiser eller hva de kalles, en gråmelert sak som for det meste satt fast i glasset på akvariet. Den nye slørhalen levde to måneder før ikke den heller ville være akvariefisk lenger, mens algespiseren holdt ut i trekvart år, før vi en dag skulle åpne lokket for å ta ut fiskene for å skifte vann, og den følte en kraftig trang til å hoppe ut i friheten, og da også hoppet ut av akvariet og inn i støvet under kommoden det sto på. Suicidal fisk, vi fikk ikke liv i den igjen. Da min slørhale til slutt forlot denne verden, laget jeg kiste til ham og begravde ham seks fot under i mammas blomsterbed. Laget kors og greier. Det er vel den mest sakrale handlingen jeg har gjort noen sinne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Vi hadde ett akvarium med masse søte små neontetraer i. Jeg fikk velge ut "den nye" fisken vi skulle kjøpe på en dyrebutikk, og valgte selvsagt en som ikke var særlig villig til å dele territoriet med søte småfisker..så morgenen etter vi putta han oppi var alle småfiskene borte eller døde. Det er sånn man lærer Darwin the hard way. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg hadde en kakerlakk ved navn Petter fra 1999 til 2001. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Zakke, her kunne jeg lekset opp om temperaturer, vannverdier og saltinnhold, men jeg lar det pent være. Tipper det var Tangsprell dere fanget hvis dere fant dem i fjæra. Jeg har 9 akvarier, her er ett bilde av katten min Per Putt'n og selskapskaret på 400 liter: 9 stykker faktisk Det er jo en freakfact i seg selv Ååååja, så vannet må klimatiseres nøye altså. Hmm, her i gården pleide vi vel bare å øse utav mesteparten av vannet, og toppe opp igjen med nytt friskt vann sånn innimellom. Jeg tror ålene var helt vanlige åler, og når jeg googler det, så ringer "anguilla anguilla" en bjelle. Og det var alltid stas å være den som fant ål under fjæresteinene da vi lette etter krabber. Mye mer stas enn å være den som fant den største krabben. Kunne ta med til mamsen og hun ville si "ååå så flinke dere har vært, hvem er det som har funnet ålen da?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå