Gå til innhold

Post Freakfacts om deg selv!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Freakfackts passer meg dårlig, jeg er da bare en helt vanlig person....
Jeg husker ALLE detaljer på de fem siste rommene jeg har vært innlagt på det siste halvåret... :wallbash::wallbash:
(6 mnd siden: )
338 riller i ovnen
16 ben på gulvet
128 lyskilder i gj.snitt utenfor vinduet
916 sprinkler i gjerdet utenfor
117 skilt utenfor
62 synlige p-plasser
42 takplater
392 fliser på badet
Og jaggu var det ikke 16 470 riller i taket på Hele avdelingen. +162 som var skjult bak røykvarslere ol. og 538 riller som var halvveis synlige. Her var jeg bare litt under en uke.. puh

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rainman aint got shit on me!, nei jeg har bare en tvangstanke om å telle, alltid hatt, så lærer seg noen triks om å huske. Det er forresten 5 677 755 forhøyninger i tapetstrien på det rommet også. Her var jeg heldig med tallet, lett å huske. Måtte ta lengde x bredde for å klare å ha oversikt, og bare trekke fra dører, vinduer, skruehull etc.
akk ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes vel en bok som heter Memo eller noe som er veldig bra på å trene opp hukommelsen, men selv har jeg ingen triks. Jeg går ofte inn i en type tilstand en kan kalle tankeflukt med psykotisk preg. Jeg må telle, jeg må ha kontroll og jeg må huske. Overlevelsesinstinkt. Blir bare repetert gang på gang i hodet og jeg kan miste kontakt med den virkelige verden en stund. Les en ting nok ganger så husker man det?

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg hadde litt av den evnen selv. Jeg lærer omtrent ingenting av å pugge, alt må eller bør skje praktisk. Learning by doing osv. Det skal sies at jeg som regel er en jævel på å finne ut av praktiske ting da, så vi har vel alle våre fordeler.

Lenke til kommentar

Det finnes vel en bok som heter Memo eller noe som er veldig bra på å trene opp hukommelsen, men selv har jeg ingen triks. Jeg går ofte inn i en type tilstand en kan kalle tankeflukt med psykotisk preg. Jeg må telle, jeg må ha kontroll og jeg må huske. Overlevelsesinstinkt. Blir bare repetert gang på gang i hodet og jeg kan miste kontakt med den virkelige verden en stund. Les en ting nok ganger så husker man det?

Det er vel en grunn til at du nevnte du var "innlagt" når du telte forhøyninger i tapeten ja..

Lenke til kommentar

Det er vel en grunn til at du nevnte du var "innlagt" når du telte forhøyninger i tapeten ja..

utrolig nok du så er ikke det grunnen til innleggelse. Bare harmløs bivirkninger den tellingen.
Lenke til kommentar

Vi kan vel snart kalle tråden for "Autismetråden" snart. :)

Vel, dette har jeg omtrent ikke fortalt en kjeft, mest fordi jeg ikke legger merke til det selv, og det har vel også dabbet litt av de siste 10 årene eller noe sånt.

Da jeg gikk på barneskolen begynte jeg å gjøre ting så stille som mulig. Mest da jeg befant meg hjemme altså, jeg laga vel like mye om ikke mer bråk enn de fleste på skolen.

Noen eksempler: Da jeg gikk i trappen hjemme, visste jeg hvor den knirket, og satte føttene ut i sidene på trinnene for ikke å lage lyd. Jeg kunne skru på en lysbryter ved å holde den både oppe og nede, og så trykke den sakte inn så den ikke skulle lage "klikket". Osv, jeg kunne sikkert skrevet en lang side med eksempler.

Tror jeg ufrivillig har skremt familiemedlemmer (spesielt sjøla) en haug av ganger på denne måten. :wee:

Nå i voksen alder er det vel bare noen nykker som sitter igjen, så det er bare alt det andre som står igjen.

:ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...