Datasmurf Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Gjør det nå egentlig det? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Blant folk på forumet og en god del folk rundt i landet. I Norge stirrer og blikker utrolig mange på røykere. Når jeg var i Danmark, var det ingen som reagerte eller ga et blikk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Er det noe annet i den røyken din som gir deg noia kanskje? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Aldri merka at folk stirrer mer her til lands når jeg røyka enn når jeg bare gikk rundt. Tror stirringa mer kommer av fremtoningen din enn røykinga. Om du da ikke er 6 år, da er det forståelig. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Tviler på det. Ser like mange blikk på andre mennesker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Tror det bare er deg. 2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Wow.Wow hva? For folk først virker det som en syk ting som er helt unormalt og noe ingen har gjort noen gang. 2 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har en føflekk i navlen - En gang sov jeg 17 timer i strekk uten å våkne en eneste gang, jeg ble sint da en venn ringte og vekket med så tidlig, det var jo ennå mørkt ute. klokken var 8 på kvelden og jeg var gått glipp av en torsdag. - Når jeg slapper av i henda, ligger fingrene på høyre hånd naturlig i tilnermet claw-grip, mens fingrene på venstre tilnærmet aswd, med tommel på space og lillefinger på shift. - Av og til når jeg svetter syntes jeg det lukter litt taco under armene mine, men jeg er ikke spesiellt glad i taco og spiser det veldig sjelden. - Når jeg er litt trøtt kan jeg av og til spontant lukte vaffler, selv om det ikke lukter vaffler. Det pleier som regel være vaffler. Det har aldri skjedd at jeg har "luktet" vaffler og faktisk laget/fått vaffler etterpå. Jeg har plass til ca. 2l urin i blæren min. Jeg har målt. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Wow.Wow hva? For folk først virker det som en syk ting som er helt unormalt og noe ingen har gjort noen gang.Morsom du. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har en nokså dyp stemme, og kan få venstrefoten til å vibrere med samme frekvens som stemmen ved å holde den i et visst toneleie. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg syns det er viktig å spise opp den maten du har forsynt deg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg kan ikke knytte skolisser Jeg har aldri tent på en fyrstikk Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg syns det er viktig å spise opp den maten du har forsynt deg med. Pass på så du ikke tar for store porsjoner! Kan være litt av en matfelle det der, derfor jeg ikke liker mødre som ''tvinger'' barna sine til å spise opp absolutt alt på tallerknen. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Pass på så du ikke tar for store porsjoner! Kan være litt av en matfelle det der, derfor jeg ikke liker mødre som ''tvinger'' barna sine til å spise opp absolutt alt på tallerknen. Ja, ser hva du mener, jeg er faktisk helt enig... det kan føre til en tendens med å spise mer enn man trenger... Jeg bare syns det er litt flaut å se på voksne mennesker som lesser på og spiser opp halvparten. 1 Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Liker ikke piercinger i ansiktet, liker ikke steder med mye folk ukyssa og jomfru Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg takler ikke å smake på andre oster enn de jeg spiser fra før. Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Jeg kan ikke knytte skolisser Mehe, da er vi to! Eller, jeg kan knyte sko, men ikke den "standard"-løkka som de fleste knyter. Må få kompiser til å knyte igjen fotballskoa fordi de har for korte lisser... Endret 1. desember 2014 av j.l.scott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå