oOF Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 I tråd med de forrige postene så bruker jeg olivenolje som hudkrem. Plukker ikke øyenbryna, dog. Enda. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg brukte ca. 25 år på å like pizza. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 R.I.P. Ciklide Hvorfor skriver du dette? Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Hvorfor skriver du dette? Det var som info til andre i tråden om at hun (som er TS) fikk kontoen sin slettet og derfor ikke lengre deltar i tråden. Hun er ikke død i virkeligheten altså, sånn hvis noen skulle feiloppfatte det. Bare død i forumet. Endret 19. juli 2014 av Zakke Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hvorfor slettet hun brukeren sin? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Fordi hun plutselig ble nervøs over hvor lett det var å finne henne, og fordi folk var generelt rappkjefta (som vanlig). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 C'est la vie. Om man ikke vil bli funnet av folk som kjeder seg, så ikke legg ut alskens privat informasjon eller ting som kan brukes til å finne deg. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Unødvendig av dere å skremme henne vekk Hadde sansen for henne jeg. :o Hvem skal fylle tomrommet nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Det kommer alltid nye forumchicks. De kommer og går. Like sikkert som vinter og vår. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Ja, speaking of which. Det er på tide at vi får tak i noen nye Ida-er, imho. 2 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 nevøen min døde i natt. jeg bryr meg svært lite. hele familien min er knust. fuck dem Lenke til kommentar
settings Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 jeg har ofte to motstridende meninger, og krangler aktivt innbyrdes når jeg får være i fred for lenge. skjer også av og til under diskusjoner, senest under en diskusjon om bensinpriser, da jeg ikke ble enig med meg selv halt jeg mine enestående gode argumenter og meninger utenfor diskusjonen som var kjedlig ensidig på at det var for dyrt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 R.I.P. Ciklide RIP forumcrushet mitt Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Jeg drømte i forrige uke at skjegget mitt vokste blomster og nå er det alt jeg kan tenke på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ja, speaking of which. Det er på tide at vi får tak i noen nye Ida-er, imho.Er ikke de gamle bra nok lenger? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ida! Klart du (og 2 og 3) er bra nok, men dere er langt fra like aktive som dere var for 6 - 8 år siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det er ikke akkurat en freakfact, Banan. Du er i en aldersgruppe hvor det er normalt, og du har da skrevet mye om tobakk og spurt for deg, så folk har vel fått det med seg nå. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det er ikke akkurat en freakfact, Banan. Du er i en aldersgruppe hvor det er normalt, og du har da skrevet mye om tobakk og spurt for deg, så folk har vel fått det med seg nå. Jo, men for folk først virker det som en syk ting som er helt unormalt og noe ingen har gjort noen gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå