Saft Suse Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 waaat. Hvor ble hun av? :ohmy: Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ifølge vennene mine sender jeg minst 50 snaps om dagen. :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Ja, det gjør du, Nudel. Du sender flere snaps enn meg. Endret 18. juni 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det er ganske utrolig :O hva synes du om den musa jeg fant i dag da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Mer i live enn de som katten drar hjem. Ellers er du fortsatt søtere enn musa. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tnaw takk ^^ men den levde da, var borte da jeg kom tilbake. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Den skulle nok tilbake til bolet sitt og skryte av at du hadde rørt ved den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Den posta sikkert en selfie på facebook med katta før den stakk. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hahaha ^^ Jeg fikk faktisk litt småpanikk da kompisen min snappa tilbake at jeg ble smittet med rabies... dynka på med antibac som jeg hadde med i tursekken for å si det sånn! Men den var sååå søt!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Kanskje ikke rabies, men man skal ikke drive og ta på ville dyr sånn. Vet aldri hva man får. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Kanskje det er en grunn til at jeg ikke har fått sovet i natt. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Jeg må ha ting på en bestemt måte utdyp Ting overalt i leiligheta min må ligge på en bestemt måte. Flytter jeg på noe får jeg små panikk. Har tvangstanker Godt å vite at jeg ikke er den eneste her. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Kanskje ikke rabies, men man skal ikke drive og ta på ville dyr sånn. Vet aldri hva man får. Så en skabbrev her om dagen. Den var helt zombie. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Skabbrev trenger også kos. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Skabbrev trenger også kos. Ja, klart... men tror folk flest hater den, siden den er så stygg. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har null selvtillit når jeg går uten sminke. Trist men sant :-( Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Jeg har null selvtillit når jeg går uten sminke. Trist men sant :-( Jeg er så glad jeg har kjæreste som ikke bruker (eller trenger) sminke, at jeg alltid våkner opp til samme søte fjeset hver eneste dag (no offence) Verste er at de fleste ikke trenger så mye sminke en gang, synes bare det er turnoff selv når jeg ser jenter med mange kilo brunkrem og tydelig skille med hvit hud og brunkrev på panna/ved håret og slikt. Endret 25. juni 2014 av Poopadoop 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Tror de fleste menn helst liker lite/fornuftig sminke eller noen som ikke trenger det... likevel er det mange damer som sminker seg endel - kanskje det er en slags feilkommunikasjon her. Det jeg syns er stygt, er når de (damene) barberer øyebrynene og lager sånn strek med sort "tusj"... hehe. Men - smak og behag. Freakfact: kanskje jeg anser meg selv som perfekt siden jeg ikke finner på noen... det er jo en freactfakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå